Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Yle propagandaa 37. Yle propagandaa 37.
rankka viikko rankka viikko
Yhy yhy yh yh yhy yhyy Yhy yhy yh yh yhy yhyy
Vasemmisto - Minttu Koponen Vasemmisto - Minttu Koponen
Yle propagandaa taas 5. Yle propagandaa taas 5.
Brooklynin ampuja. Ullatus. Brooklynin ampuja. Ullatus.
sankari sankari
Hoitajat Hoitajat
Ihana Sanna ❤ Ihana Sanna ❤
Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä
Iiris ja Krista Iiris ja Krista
Vasemmiston jäsen.. Vasemmiston jäsen..
Jokainen mamu on lottovoitto Jokainen mamu on lottovoitto
Muutama kuva 24. Muutama kuva 24.
Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla
Timcast Timcast
Sanna haastattelussa. Sanna haastattelussa.
Suvakki Suvakki
Vasemmat Vasemmat
Valta kuuluu kansalle Valta kuuluu kansalle
Und das heisst Erika Und das heisst Erika
Vihreät ja "tiede" 🤣 Vihreät ja "tiede" 🤣
Ongelmia. Ongelmia.
Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France! Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France!
 970 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto
22.03.2022 12:48:00
[ + 6 - | ]

Iiris

[62937] [iiris-suomela.jpg] [0.2 MB] [1440x958] [] []
iiris-suomela.jpg

22.03.2022 22:33:28
#557827 [+-] Piilota Suosittele

Niin, eihän se kaikkein köyhimpiin vaikutakkaan kun ne jo nyt joutuu hakemaan ruokansa hurstin leipäjonosta.
Nyt vaan ne ruoka jonot venyy / kasvaa kun väki niissä lisääntyy.
Mutta helvetin hieno aivopieru Iirikseltä, jos todella on tuollaisen sammakon suustaan päästänyt.

24.03.2022 17:16:55
#558174 [+2] Piilota Suosittele

>>558123 Sori, en kauheesti seuraa vihreiden kommentointia, joten mun näkökulmasta tämä kommentti esitetään muokkaamattomana totuutena. Samoin kaikkien niiden näkäkulmasta, jotka näkevät vain tämän meemun mutta eivät ole tietoisia alkuperäisestä möläytyksestä. Tällaisella liioittelulla ja sanojen hienoisella vääntelemisellä meemuilijat onnistuvat vain saamaan aikaan entistä enemmän vastakkainasettelua ja vittuuntumista konsensuksen rakentamisen sijaan.

24.03.2022 19:21:15
#558224 [+-] Piilota Suosittele

>>558174
Niinhän se vähän tuppaa noin menemään. Toki tässähän nyt on melkein sama pointti kuitenkin, ihme ettet ole kyseistä twiittiä nähnyt kun se on kuitenkin kiertänyt jo pitkään netissä. Iiris siis sanoi noin sanasta sanaan, mutta ruuan hinnan tilalla oli bensavero. Tässä oli vaan leikitelty ja annettu ymmärtää, että ruuan hinnan nousu olisi jotenkin hallituksen syy.

Mutta kyllähän kaikkeen luolastossa ja ylipäätään netissä olevaan materiaaliin pitää suhtautua epäilevästi puolin ja toisin.

[ 8 viestiä | ]