Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Sanna Sanna
Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa 20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa
Olipa yllätys.. Olipa yllätys..
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
Kokoomus gallupien nro 1. Kokoomus gallupien nro 1.
demari demari
Milloin pyydetään hevoselta anteeksi? Milloin pyydetään hevoselta anteeksi?
Demarit ja keskusta 😂 Demarit ja keskusta 😂
Oops.. Oops..
Siksi PS. Siksi PS.
Böö! Karkki vai kepponen nekrut? Böö! Karkki vai kepponen nekrut?
Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️ Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️
Lauri Sutela Lauri Sutela
Demari ja persu Demari ja persu
Taloudesta Taloudesta
Itiksen jättimäinen mielenosoitus Itiksen jättimäinen mielenosoitus
Ihana ja älykäs Suvi Ahonen Ihana ja älykäs Suvi Ahonen
Hutisalon hutiretket Hutisalon hutiretket
Demokratia vs ryssä. Demokratia vs ryssä.
Arvatkaa oikea versio! Arvatkaa oikea versio!
Timcast Timcast
Paavo Pyhä Paavo Pyhä
Eri paskaa. Sama jutku. Eri paskaa. Sama jutku.
 478 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 08.06.2024 16:39:41
[ + 1 | ]

Kepu ja tunnin juna

[71002] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [888x989] [] []
tiedosto.jpg

juna

(143)  · 

politiikka

(102)  · 

kepu

(25)  · 

saarikko

(9)
08.06.2024 17:04:08
#625569 [+-] Piilota Suosittele

>>625564
Miksi hyvät julkiset yhteydet isojen kaupunkien välillä on paha, mutta uusien valtaväylien luonti hyvä? Tai siis molemmat musta ihan jees, mutta kuulemma jotain autoilua vastustavat ja sanovat että pitäs käyttää jotain julkisia.

08.06.2024 21:59:42
#625639 [+1] Piilota Suosittele

>>625564
Jos kepu kannattaa jotain niin ne kyllä kääntyy sitä vastaan ja jos ne on jotain vastaan niin ne kääntyy sen puolelle. Nähty niin, niin monet kerrat. Ois kiva nähdä tuon syöttöporsaan selitykset sille, että miks kannatti sitä ensin ja nyt ku ovat oppositiossa niin kääntyivät sitä vastaan.

08.06.2024 22:39:08
#625655 [+1] Piilota Suosittele

Mitä se varttia nopeampi matkustaminen nyt todellisuudessa tuo kansantalouteen?

Miljardeja maksava tunnin juna ei olekaan tunnin juna

86min, 3 miljardia eli 8 miljardia suomeksi.

08.06.2024 22:43:35
#625659 [+-] Piilota Suosittele

>>625655
Jos kepuli on kannattanu sitä niin voi arvata minne ne rahat sitten hyvin pitkälti uppos. Ja ku penni meni pieleen niin heti Saarikko sitten itkemässä kannattamattomaksi. Ehkä oiski aiheellista kysyä, että kannattamaton "kenelle" (paitti siis veronmaksajille tietenki)?

08.06.2024 23:41:48 | 23:42:33
#625701 [+-] Piilota Suosittele

>>625659
Suunnittelijoille jotka lobbas tätä. Antais vaikka meidän yritykselle kun olemme melkein kaikki pojat (ei mun lapset, ja muilla ei ole) ja serkkujenkin isät insinöörejä ni voishan siitä miljoonan pari per nuppi pyytää ihan vittuilun vuoksi, mutta sen verta isänmaallisuutta ettei satoja miljoonia tai tuhansia, koska on täällä vielä isänmaallistakin porukkaa.

09.06.2024 04:27:13
#625806 [+-] Piilota Suosittele

>>625701
Kyllä mä hoitaisin ton HAILuodon sillankin sopimuksella, että saan kaks koria kalijaa per päivä loppuelämäni ajan. Levittelisin uidessa sitten tulitikkuja ja aina sadan metrin välein hammastikkuja niin saatais silta pystyyn. Tai siis muut sais sen väkertämisen laittaa, mutta vetäisin hyvät perustukset sinne ku paskantaisin mereen aina sovituin välimatkoin. Ois ihan heleppo juttu ku ois vaikka 30 vuotta aikaa.

[ 8 viestiä | ]