Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 835 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kjäh kjäh 😁 Kjäh kjäh 😁
Teksti-tv 14.9.2022 s.103 Teksti-tv 14.9.2022 s.103
Sano ei Sano ei
Ja miten sitten kävikään.. Ja miten sitten kävikään..
Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.. Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee..
Ihana ja älykäs Suvi Ahonen Ihana ja älykäs Suvi Ahonen
Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi? Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi?
Aloitetaan uusi kierros demarilla Aloitetaan uusi kierros demarilla
Orpo Orpo
Halonen Halonen
Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa? Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa?
Kiusallinen totuus Kiusallinen totuus
Mitä vittua? Mitä vittua?
MINÄMINÄMINÄMINÄ MINÄMINÄMINÄMINÄ
Suvakit servattu Suvakit servattu
sinun lompakkosi sinun lompakkosi
Herlin Herlin
Yle propagandaa taas 21. Yle propagandaa taas 21.
Pakollinen meemi. Pakollinen meemi.
Toimittajat. Toimittajat.
Laura Kolehmainen, vassari Laura Kolehmainen, vassari
Taas mennään!3 Taas mennään!3
Virheä logiikka Virheä logiikka
Sofia Virta - vihreät Sofia Virta - vihreät
 547 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto, 08.10.2021 11:40:27
[ + 2 | ]

Kaksinaismoralismi osa 445.

[57219] [Screenshot_20211008-113949_Samsung_Internet.jpg] [0.75 MB] [1079x1960] [] []
Screenshot_20211008-113949_Samsung_Internet.jpg

aktiivimalli

(6)  · 

vasemmisto

(216)
08.10.2021 12:21:15
#506496 [+-] Piilota Suosittele

Kaksinaismoralismipa hyvinkin, nimittäin Sipilän mallissa oli se erona että jos työtön ei työllisty niin työttömyysturva lakkautetaan. Tuossa uudessa mallissa työttömän pitää hakea työpaikkoja tai tukea leikataan / lyhyt karenssi.

08.10.2021 12:21:39 | 12:22:16
#506497 [+-] Piilota Suosittele

Pällit ei taas ymmärrä eroa. Perskeko hallituksen ehdotus vaan ruoski työttömiä. Tämä malli antaa mahdollisuuden. Sipilän mallissa oli myös työvelvoite, mitä tässä ei ole

08.10.2021 13:32:44
#506532 [+-] Piilota Suosittele

>>506528
Niinpä olinkin siltä osin ettei työttömyysturvaa lakkauteta mutta leikataan kuitenkin JA 90 päivän karenssi. Tämä siis seurauksena siitä jos työtön ei työllisty vähintään 18 tuntia /kk. Marinin mallissa työtöntä ei rankaista siitä ettei työtä ole. Sipilän mallissa tosiaan oli tuo jo mainittu työvelvoite.

08.10.2021 14:54:49
#506548 [+-] Piilota Suosittele

>>506543
Eli puhuit taas paskaa.
Lisäksi uliset nykyisestä hallituksesta, ettei se saa muka mitään aikaiseksi ja samaan hengenvetoon itket, että teidän hallituksella oli liikaa duunia.

Menehän katselemaan niitä kikkelityttöjä ja ulise lisää.

[ 9 viestiä | ]