Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 834 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Ilmasto ja eu. Ilmasto ja eu.
Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana
Muutama kuva 29. Muutama kuva 29.
Vitun virhreät Vitun virhreät
Persun psykoosi Persun psykoosi
RASMUS RASMUS
natsi tulos natsi tulos
Hyvin pelattu Donald Hyvin pelattu Donald
Marin saa tiedon jo ennen tapaturmaa Marin saa tiedon jo ennen tapaturmaa
Kansa Kansa
Parempi ihminen 🤤 Parempi ihminen 🤤
Muutama kuva 25. Muutama kuva 25.
Esa rankaisee Esa rankaisee
Suomi suorittaa. Suomi suorittaa.
Charlesin tapaiset taas näkee natseja. Charlesin tapaiset taas näkee natseja.
Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa? Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa?
Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä
Onk tää se antifalla töissä oleva? Onk tää se antifalla töissä oleva?
Pakkotyö Pakkotyö
Käteinen Käteinen
Kekkonen takaisin! Kekkonen takaisin!
Virheiden ämmäkaartin mainos Virheiden ämmäkaartin mainos
Se ois kohta joulu. Se ois kohta joulu.
Faktaa. Faktaa.
 547 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto, 08.10.2021 11:40:27
[ + 2 | ]

Kaksinaismoralismi osa 445.

[57219] [Screenshot_20211008-113949_Samsung_Internet.jpg] [0.75 MB] [1079x1960] [] []
Screenshot_20211008-113949_Samsung_Internet.jpg

aktiivimalli

(6)  · 

vasemmisto

(216)
08.10.2021 12:21:15
#506496 [+-] Piilota Suosittele

Kaksinaismoralismipa hyvinkin, nimittäin Sipilän mallissa oli se erona että jos työtön ei työllisty niin työttömyysturva lakkautetaan. Tuossa uudessa mallissa työttömän pitää hakea työpaikkoja tai tukea leikataan / lyhyt karenssi.

08.10.2021 12:21:39 | 12:22:16
#506497 [+-] Piilota Suosittele

Pällit ei taas ymmärrä eroa. Perskeko hallituksen ehdotus vaan ruoski työttömiä. Tämä malli antaa mahdollisuuden. Sipilän mallissa oli myös työvelvoite, mitä tässä ei ole

08.10.2021 13:32:44
#506532 [+-] Piilota Suosittele

>>506528
Niinpä olinkin siltä osin ettei työttömyysturvaa lakkauteta mutta leikataan kuitenkin JA 90 päivän karenssi. Tämä siis seurauksena siitä jos työtön ei työllisty vähintään 18 tuntia /kk. Marinin mallissa työtöntä ei rankaista siitä ettei työtä ole. Sipilän mallissa tosiaan oli tuo jo mainittu työvelvoite.

08.10.2021 14:54:49
#506548 [+-] Piilota Suosittele

>>506543
Eli puhuit taas paskaa.
Lisäksi uliset nykyisestä hallituksesta, ettei se saa muka mitään aikaiseksi ja samaan hengenvetoon itket, että teidän hallituksella oli liikaa duunia.

Menehän katselemaan niitä kikkelityttöjä ja ulise lisää.

[ 9 viestiä | ]