kauheasti tullu mulle äxässä twiittejä suomalaisilta vihersuvakeilta jotka vinkuu elon muskista ja trumpista, että nyt he lopettaa x:n käytön. Jee? kiinosti?
>>658062 ite olin huutamas eduskuntatalon portailla että lopetan luolaston käytön ja kikkelityttöjen postaamisen. en saanu vallankumousta silti aikaseks :(
[
2 viestiä
|
]
⭰
Oops..
Yle sensuuria.
Siinähän se sitten tuli taas
Kaksoistandardit
Sannan arvopohjat.
Vasurihomo raskaana
Virgin voting
Vihreät ja "tiede" 🤣
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
Puoluueton media osa 55543.
SDP
Jeesuksella on asiaa
Vain elämää.
Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil