Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Elokapinallisia pidätetään Elokapinallisia pidätetään
Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä
Näistä kuoriutui julkisia fasisteja. Näistä kuoriutui julkisia fasisteja.
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Politiikkaa, muttei erotiikkaa Politiikkaa, muttei erotiikkaa
Sinfoniaa 😁 Sinfoniaa 😁
Nyt ei naurata. Idiotismi. Nyt ei naurata. Idiotismi.
Pakollinen meemi. Pakollinen meemi.
Marx Marx
Hyvin pissishallitus vetää. Hyvin pissishallitus vetää.
Thicc Marin Thicc Marin
Antifasisti 🤣 Antifasisti 🤣
Populismin lyhyet jäljet.. Populismin lyhyet jäljet..
Demarit, yrittäjien puolella.. Demarit, yrittäjien puolella..
Purra ei usko tätäkään Purra ei usko tätäkään
Sanaa anteroille. Sanaa anteroille.
Ihana nainen Ihana nainen
Yle propagandaa taas 4 Yle propagandaa taas 4
Puoluueton media osa 55543. Puoluueton media osa 55543.
Timppa taas päissään kirjottelee Timppa taas päissään kirjottelee
Luolastolainen psykologilla Luolastolainen psykologilla
Kivenheitto Kivenheitto
Vihreää harhaa. Vihreää harhaa.
Joni Baidee lähtee nyt aamusavuille Joni Baidee lähtee nyt aamusavuille
 413 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 25.01.2025 06:37:06
[ + 3 | ]

Vihiriät

[77355] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [715x1187] [] []
tiedosto.jpg

vihreät

(423)  · 

ohisalo

(37)  · 

kusetus

(54)
25.01.2025 07:06:24
#675923 [+6] Piilota Suosittele

Kuten sanottu niin kukaan ei kannattaisi vihreitä tai vasemmistoa ellei se olis heille kannattavaa bisnestä. Sit on erikseen radikaalit nuoret ja vähän vanhemmatkin jotka taistelee aatteesta mutta eivät ymmärrä olevansa vain sätkynukkeja eturintamassa.

25.01.2025 07:28:33
#675924 [+4] Piilota Suosittele

>>675923
Niin eli idiootit, noi käyttää niitä härskisti hyväkseen, osa niistäkin on idioott.. siis kaikki ne idiootteja ovat aina olleet, mutta kelle ei raha kelpaisi?

Miksi tätä ei näy uutisisssa? Tuosta riittää jaettavaksi jopa Ukkolan kolumnille olla "oikeata mieltä" tai hämätä jollain vasemmistolle epäolennaisen epäedullisella.

25.01.2025 09:00:30
#675927 [+3] Piilota Suosittele

Tuulivoima saa tuotantotukea.
Eli jokainen tuulinen päivä maksaa veronmaksajille ja näin parinkympin alkupääomalla (ei liikevaihdolla) pystyy kusettamaan valtiolta kymmeniä miljoonia tukina.

Kyselin joskus aiheesta naamakirjassa Ville Niinistöltä ja jostain syystä heppu esti.

[ 3 viestiä | ]