Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Neuvo Neuvo
Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja
Persut 👍 Persut 👍
Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle
Iltasanomat propagandaa välissä. Iltasanomat propagandaa välissä.
vale media vale media
Harri, vanha paljuhomo Harri, vanha paljuhomo
Sanna Sanna
Laura Kolehmainen, vassari Laura Kolehmainen, vassari
Rahaa palaa.. Rahaa palaa..
Missä BLM? Missä BLM?
Vastaus ohessa! Vastaus ohessa!
Paras aprillipila tähän asti. Paras aprillipila tähän asti.
Yle propagandaa 37. Yle propagandaa 37.
Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki
Sannako se paha on? Sannako se paha on?
Marin saa tiedon jo ennen tapaturmaa Marin saa tiedon jo ennen tapaturmaa
Social Justice Warriors Social Justice Warriors
Siksi PS. Siksi PS.
Putin (zoomaa) Putin (zoomaa)
Kehari idiootti suvakki Kehari idiootti suvakki
Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia? Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia?
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä
 413 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
25.01.2025 06:37:06
[ + 3 | ]

Vihiriät

[77355] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [715x1187] [] []
tiedosto.jpg

vihreät

(423)  · 

ohisalo

(37)  · 

kusetus

(54)
25.01.2025 07:06:24
#675923 [+6] Piilota Suosittele

Kuten sanottu niin kukaan ei kannattaisi vihreitä tai vasemmistoa ellei se olis heille kannattavaa bisnestä. Sit on erikseen radikaalit nuoret ja vähän vanhemmatkin jotka taistelee aatteesta mutta eivät ymmärrä olevansa vain sätkynukkeja eturintamassa.

25.01.2025 07:28:33
#675924 [+4] Piilota Suosittele

>>675923
Niin eli idiootit, noi käyttää niitä härskisti hyväkseen, osa niistäkin on idioott.. siis kaikki ne idiootteja ovat aina olleet, mutta kelle ei raha kelpaisi?

Miksi tätä ei näy uutisisssa? Tuosta riittää jaettavaksi jopa Ukkolan kolumnille olla "oikeata mieltä" tai hämätä jollain vasemmistolle epäolennaisen epäedullisella.

25.01.2025 09:00:30
#675927 [+3] Piilota Suosittele

Tuulivoima saa tuotantotukea.
Eli jokainen tuulinen päivä maksaa veronmaksajille ja näin parinkympin alkupääomalla (ei liikevaihdolla) pystyy kusettamaan valtiolta kymmeniä miljoonia tukina.

Kyselin joskus aiheesta naamakirjassa Ville Niinistöltä ja jostain syystä heppu esti.

[ 3 viestiä | ]