Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 864 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vegan activists Vegan activists
Anu ja Jumala Anu ja Jumala
Böö! Karkki vai kepponen nekrut? Böö! Karkki vai kepponen nekrut?
Syy äänestää Sale jatkokaudelle Syy äänestää Sale jatkokaudelle
hyvä vastaus hyvä vastaus
Legendaarista Legendaarista
EU taas. EU taas.
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja
Denmari, totta kai. Denmari, totta kai.
Kulttilaiset sevattu Kulttilaiset sevattu
Meemi Meemi
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
ryppyreijän_ritarin homostelut ryppyreijän_ritarin homostelut
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto
Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista
Antifasisti 🤣 Antifasisti 🤣
MINÄMINÄMINÄMINÄ MINÄMINÄMINÄMINÄ
SIIS MIKÄ SIIS MIKÄ
Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa
Every Blog If Trump Loses the Election Every Blog If Trump Loses the Election
Sanna taas suorittaa 🤣 Sanna taas suorittaa 🤣
Hyvin meni taas 🤦‍♂️ Hyvin meni taas 🤦‍♂️
Fake News presidentti Dumpsterista Fake News presidentti Dumpsterista
 597 näyttökertaa, 2 viestiä, 4.42 MB, 1 tiedosto
20.03.2024 02:24:28
[ + 0 | ]

Pillupuhelin taas äänessä

[68943] [tiedosto.mp4] [4.42 MB] [1280x720] [57.96s] [] []

eva biaudet

 · 

bidee

(5)  · 

hullu

(115)  · 

huora

(185)  · 

ryssä

(247)  · 

kätyri

 · 

mielisairas

(29)
20.03.2024 14:53:36
#607442 [+1] Piilota Suosittele

Mikä se Pillupäiväkirjat oli? Oli mikä oli, Kyrpäpäiväkirjoja ei julkaistaisi ollenkaan paitsi luolastossa.

21.03.2024 00:54:59
#607648 [+-] Piilota Suosittele

Mitä tämä oikein yrittää kertoa sillä, että edes sotatilassa ei voi luopua
oikeudesta suojella elämää ? Tokko yleensä sodassa ainakin toisen osapuolen
koko helevetin idea on yrittää suojautua valloitusta yrittävää osapuolta vastaan ?

Venäjä käyttää härskisti hyväksi vanhoja herrasmiessääntöjä, joille
tässä maailmantilanteessa pitäisi ymmärtää olla antamatta sen kummempaa painoarvoa.

Saas nähä, että saadaanko ihan aseellinen konflikti kesään mennessä, kun
venäjän puolelta ruvetaan suorastaan ajamaan näitä tunkeutujia metsien kautta tänne.

Mutta joka tapauksessa ennemmin puolan malli, missä raja on oikeasti kiinni ja
valvottu, kun, että tänne kävellään laumoittain asylumia hoilaten ja sitten
kadotaan viranomaisilta kun taustoja käydään läpi.

[ 2 viestiä | ]