Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 835 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Hei hei Suomi. Kiitos hallitus. Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
Persut petti kansan jälleen Persut petti kansan jälleen
Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look
Taas Jussi oli oikeassa. Taas Jussi oli oikeassa.
Politiikkaa Politiikkaa
Kun joku ivailee Puolan kustannuksella Kun joku ivailee Puolan kustannuksella
Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen. Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen.
Jokainen mamu on lottovoitto Jokainen mamu on lottovoitto
Olet murhaaja Olet murhaaja
Marin🤣 Marin🤣
Sanna Sanna
Vasemmiston älykkyys.. Vasemmiston älykkyys..
Biden Biden
Jenkeissä Jenkeissä
Virheä logiikka Virheä logiikka
Idiootit eivät koskaan opi! Idiootit eivät koskaan opi!
Vitun virhreät Vitun virhreät
Tuttu lainaus kirjasta. Tuttu lainaus kirjasta.
Hutisalo ding dong! Hutisalo ding dong!
uskovaiset uskovaiset
Marinin äo on 40 🤦‍♂️ Marinin äo on 40 🤦‍♂️
Anna meidän rahat. Anna meidän rahat.
Suvakit servattu Suvakit servattu
Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️ Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️
 607 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.75 MB, 2 tiedostoa
10.04.2022 09:05:32
[ + 3 - | ]

Putinin hyödyllisiä idiootteja.

[63546] [Screenshot_20220410-090304_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1080x724] [] []
Screenshot_20220410-090304_Twitter.jpg
[63545] [Screenshot_20220410-090322_Samsung-Internet.jpg] [0.51 MB] [1078x1781] [] []
Screenshot_20220410-090322_Samsung-Internet.jpg

demarit

(141)  · 

putin

(186)
10.04.2022 13:33:57
#562322 [+-] Piilota Suosittele

Ja asiaa ei saanut Iltalehden sivuilla kritisoida.
Aivan jatkuvalla syötöllä tuli vain, että kommenttiasi ei hyväksytä, vaikka kuinka taas siisti. Minulta taisi olla kiellettynä Tuomiojan nimen sanominen tai jotain muuta pähkähullua taas.

10.04.2022 13:46:32 | 15:53:28
#562328 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä itsekkin pohjoismaista puolustusliittoa mielummin kannatan kuin NATOa. Ei olisi niin paljon USA:n pallo nilkassa. Vai onko kekkulille itsenäisen päätösvallan rajoittaminen ikävä juttu vain jos EU sitä tekee?

11.04.2022 18:00:59
#562592 [+1] Piilota Suosittele

>>562457 Eipä ollu 😋
Ei kannattais uskoa kaikkea mitä geiwei väittää. Ei näytä teillä muilla demareilla olevan kiirettä Erkin ulostu(s)loja suittimaan mutta muitten puolueitten pölöpäiden tuomitseminen kyllä sujuu

[ 11 viestiä | ]