Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 831 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️ likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️
Populismin lyhyet jäljet.. Populismin lyhyet jäljet..
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
Harri, vanha paljuhomo Harri, vanha paljuhomo
Vasurihomo raskaana Vasurihomo raskaana
Hitlerin joukoissa oli vapaaehtoisia kaikista maista. Hitlerin joukoissa oli vapaaehtoisia kaikista maista.
Monesko riittää? Monesko riittää?
Hei hei Suomi. Kiitos hallitus. Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään
Ylen kaksinaismoralismi. Ylen kaksinaismoralismi.
Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat
Und das heisst Erika Und das heisst Erika
Homoilu on juutalaista Homoilu on juutalaista
Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA
Lauri Sutela Lauri Sutela
suolaista suolaista
Muhh vhriidums Muhh vhriidums
Perustelut raiskaukselle. Perustelut raiskaukselle.
Remu Remu
Black Lives Matter Exposed! Black Lives Matter Exposed!
Sano ei Sano ei
SDP ja väärä säästäminen SDP ja väärä säästäminen
SDP SDP
Halonen Halonen
 607 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.75 MB, 2 tiedostoa
10.04.2022 09:05:32
[ + 3 - | ]

Putinin hyödyllisiä idiootteja.

[63546] [Screenshot_20220410-090304_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1080x724] [] []
Screenshot_20220410-090304_Twitter.jpg
[63545] [Screenshot_20220410-090322_Samsung-Internet.jpg] [0.51 MB] [1078x1781] [] []
Screenshot_20220410-090322_Samsung-Internet.jpg

demarit

(141)  · 

putin

(186)
10.04.2022 13:33:57
#562322 [+-] Piilota Suosittele

Ja asiaa ei saanut Iltalehden sivuilla kritisoida.
Aivan jatkuvalla syötöllä tuli vain, että kommenttiasi ei hyväksytä, vaikka kuinka taas siisti. Minulta taisi olla kiellettynä Tuomiojan nimen sanominen tai jotain muuta pähkähullua taas.

10.04.2022 13:46:32 | 15:53:28
#562328 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä itsekkin pohjoismaista puolustusliittoa mielummin kannatan kuin NATOa. Ei olisi niin paljon USA:n pallo nilkassa. Vai onko kekkulille itsenäisen päätösvallan rajoittaminen ikävä juttu vain jos EU sitä tekee?

11.04.2022 18:00:59
#562592 [+1] Piilota Suosittele

>>562457 Eipä ollu 😋
Ei kannattais uskoa kaikkea mitä geiwei väittää. Ei näytä teillä muilla demareilla olevan kiirettä Erkin ulostu(s)loja suittimaan mutta muitten puolueitten pölöpäiden tuomitseminen kyllä sujuu

[ 11 viestiä | ]