Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä
Nyt on taas viimesen päälle aivopieru Nyt on taas viimesen päälle aivopieru
Arvopohja. Arvopohja.
SDP uusi logonsa! SDP uusi logonsa!
Haittasuomalaisten rikollisuus Haittasuomalaisten rikollisuus
Nyt arpajaisiin raus raus! Nyt arpajaisiin raus raus!
Ryssät on sotarikollisiakin. Ryssät on sotarikollisiakin.
Taistelevien työläisten eturintama! Taistelevien työläisten eturintama!
Tytti ❤️ Tytti ❤️
Kokoomus Kokoomus
oman rahan käyttö oman rahan käyttö
Käsi ylös jos yllättyi Käsi ylös jos yllättyi
Persut 👍 Persut 👍
SDP VS PS SDP VS PS
Citykani Citykani
Ylen alennustila osa 2 Ylen alennustila osa 2
Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
Mahtava uusi keksintö... Mahtava uusi keksintö...
Saksa! Saksa!
Rotupuhtaus täytyy säilyttää. Rotupuhtaus täytyy säilyttää.
Niinku sillee tosi fiksu tiätsä? Niinku sillee tosi fiksu tiätsä?
Toimittajat. Toimittajat.
Puoluueton media osa 55543. Puoluueton media osa 55543.
 593 näyttökertaa, 2 viestiä, 4.42 MB, 1 tiedosto
20.03.2024 02:24:28
[ + 0 | ]

Pillupuhelin taas äänessä

[68943] [tiedosto.mp4] [4.42 MB] [1280x720] [57.96s] [] []

eva biaudet

 · 

bidee

(5)  · 

hullu

(115)  · 

huora

(185)  · 

ryssä

(246)  · 

kätyri

 · 

mielisairas

(29)
20.03.2024 14:53:36
#607442 [+1] Piilota Suosittele

Mikä se Pillupäiväkirjat oli? Oli mikä oli, Kyrpäpäiväkirjoja ei julkaistaisi ollenkaan paitsi luolastossa.

21.03.2024 00:54:59
#607648 [+-] Piilota Suosittele

Mitä tämä oikein yrittää kertoa sillä, että edes sotatilassa ei voi luopua
oikeudesta suojella elämää ? Tokko yleensä sodassa ainakin toisen osapuolen
koko helevetin idea on yrittää suojautua valloitusta yrittävää osapuolta vastaan ?

Venäjä käyttää härskisti hyväksi vanhoja herrasmiessääntöjä, joille
tässä maailmantilanteessa pitäisi ymmärtää olla antamatta sen kummempaa painoarvoa.

Saas nähä, että saadaanko ihan aseellinen konflikti kesään mennessä, kun
venäjän puolelta ruvetaan suorastaan ajamaan näitä tunkeutujia metsien kautta tänne.

Mutta joka tapauksessa ennemmin puolan malli, missä raja on oikeasti kiinni ja
valvottu, kun, että tänne kävellään laumoittain asylumia hoilaten ja sitten
kadotaan viranomaisilta kun taustoja käydään läpi.

[ 2 viestiä | ]