Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 864 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Sanna-puhuu-hitaasti-koska-vanhat Sanna-puhuu-hitaasti-koska-vanhat
Oulu Oulu
likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️ likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️
Vaalimainos Vaalimainos
Sitä parempaa turvallisuutta Sitä parempaa turvallisuutta
Yle hävisi Ruotsin vaalit. Yle hävisi Ruotsin vaalit.
Hyvä hallitus. Hyvä hallitus.
Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️ Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️
Vihiriät Vihiriät
aivotonta menoa aivotonta menoa
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani
Oikea antifasisti 🤣 Oikea antifasisti 🤣
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Li Andersson Li Andersson
Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista. Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista.
Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen! Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen!
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
Sipilän tiedotus Sipilän tiedotus
kuningas kuningas
Und das heisst Erika Und das heisst Erika
Nii! Nii!
Jauhotus Jauhotus
Sanna haastattelussa. Sanna haastattelussa.
â­°
 675 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.67 MB, 2 tiedostoa
16.08.2022 08:16:54
[ + 6 - | ]
⇥

Hyvin meni taas 🤦‍♂️

[66573] [20220816_081442.jpg] [0.31 MB] [1080x1922] [] []
20220816_081442.jpg
[66572] [20220816_081446.jpg] [0.36 MB] [1288x2048] [] []
20220816_081446.jpg

sunniva

 Â· 

kirjasto

(8)  Â· 

sdp

(559)  Â· 

de gröna

(125)  Â· 

vihreät

(424)  Â· 

suvakit

(201)  Â· 

vasurit

(20)  Â· 

maanpetturit

 Â· 

neekerit

(111)  Â· 

somput

 Â· 

somalit

(5)  Â· 

hiekkaneekerit

(18)  Â· 

neekereitä lisää

(18)  Â· 

nekrut

(8)  Â· 

kunta kinte

(20)  Â· 

raiskaajat

 Â· 

loiset

(16)  Â· 

kelan tuet

 Â· 

ähläm sähläm

 Â· 

aziz

 Â· 

neekeri

(1402)  Â· 

yöntimot

 Â· 

pyörävarkaat

 Â· 

urban dindu

(36)  Â· 

dindu nuffin

(20)  Â· 

we wuz kangz

(7)  Â· 

blm

(181)  Â· 

ei neekerit osaa

 Â· 

lukea kirjoja

 Â· 

pyyhkivät vaan

 Â· 

paskaisen

 Â· 

perseensä

16.08.2022 09:20:02
#592363 [+6] Piilota Suosittele

Oli yllätys, että kirjasto jossa yleisesti pitää käyttäytyä ja olla hiljaa. Antaa lukurauha. Mutta kun äläwäwäläbä tulee paikalle, rauha on poissa. Sama äläwäwäläbä käy bussissa, metrossa, steissillä. Missä tahansa missä äläwäwäläbä on, siellä kuuluu huutoa ja mekastusta.

16.08.2022 09:21:50
#592364 [+4] Piilota Suosittele

Nuorisotoiminta. Nuorisotalo. Missä ne ovat nykyään? Siellä voi hangailla ja touhuta yhdessä. Kirjasto ei ole sellainen paikka. Nooo, mikä minä olen siihen mitään sanomaan. Kun kirjastot halutaan tuhota niin näin se käy.

16.08.2022 13:41:14
#592389 [+3] Piilota Suosittele

No ei ne pelkät "nuoriso"laumat täällä kirjastoissa häiriköi.
Täällä säästettiin ja lopetettiin kirjasto vahtimestarien paikat, nyt on jouduttu ostamaan vartijapalvelut kun narkomaanit ja sekakäyttäjät käyttävät kirjastoa ja sen vessoja oleskelutiloina missä voi meluta/sikailla kunnes vartija joskus tulee paikalle rauhoittamaan tai häätämään sakin hetkeksi pois.
"Nuoriso" puolestaan väittelee yleensä lukusalissa tai sohvalooseissa tyyliin "ÄHLÄM WÄHLÄM ABU BAKIR! Mulla hassah ummah. ABUBAKIR KHELEM MUSSAH HARIM! HASSAN, JALLAJALLA!" ja tätä kuulee & näkee koko päivän aamusta iltaan jos viitsii tai jaksaa seurata kyseistä toimintaa.
Toki lisä mausteena on vielä 2 töttöröö olevaa likkaa jotka kiertelee siellä kerjäämässä 5€ bussilippuun / ruokaan / kissanruokaan jne.

16.08.2022 18:03:41
#592435 [+1] Piilota Suosittele

Minun puolesta menkööt sinne jos se estää heitä laiskottelemasta ja häiriköimästä keskustassa jossa joudun välillä käydä.

Kirjastosta tuli netin myötä aika liki tarpeeton.

[ 6 viestiä | ]