Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 809 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

SDP uusi logonsa! SDP uusi logonsa!
Ketä EI kannata äänestää. Ketä EI kannata äänestää.
Osmo prkle.. Osmo prkle..
Luottamus poliisiin kasvaa? Luottamus poliisiin kasvaa?
Trumpin tappaja (huono laatu) Trumpin tappaja (huono laatu)
Paavo 🤦‍♂️ Paavo 🤦‍♂️
ylen kiukuttelusta ylen kiukuttelusta
Taloudesta Taloudesta
Järjen jättiläiset! Järjen jättiläiset!
Uuninpankkopoika Uuninpankkopoika
Siksi PS. Siksi PS.
Timcast Timcast
Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois! Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
Amatitaito. Amatitaito.
Iiris ja vaalit. Iiris ja vaalit.
Kuka onkaan näiden takana? Miksi? Kuka onkaan näiden takana? Miksi?
Siinähän se sitten tuli taas Siinähän se sitten tuli taas
RASMUS RASMUS
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O
Kivenheitto Kivenheitto
Vastaus ohessa! Vastaus ohessa!
Patsas ja Sannalehti. Patsas ja Sannalehti.
Politiikkaa, muttei erotiikkaa Politiikkaa, muttei erotiikkaa
 515 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.62 MB, 1 tiedosto
12.11.2021 12:26:56
[ + 5 - | ]

Kjäh kjäh 😁

[58394] [Screenshot_20211112-112621_Samsung-Internet.jpg] [0.62 MB] [971x1754] [] []
Screenshot_20211112-112621_Samsung-Internet.jpg

koulu

(74)  · 

ruotsi

(146)
12.11.2021 12:50:12
#515380 [+-] Piilota Suosittele

Sillä lailla sano ex-ministerikin...
Samaa touhua tekee nämä sompanssi yhdistykset kaupunkien, veikkauksen, valtion ja jopa yksityisiltä saamillaan tuilla.
Jokainen voi vaikka huvikseen googlettaa kuinka monta somaliaan rahaa välittävää toimistoa löytyy pk-seudulta ja aivan varmasti ei yksikään pyöri tappiolla tai tee hyväntekeväisyyttä.

12.11.2021 20:16:48
#515482 [+-] Piilota Suosittele

Mitäpä sitä rahoja vahtimaan. Ne on niin hieno antaa vaan kaikenlaisille muslimi-, somali-, pakolais- ja maahanmuuttajatukijärjestöille.

Ja sinisilmäiset todellisuudesta vieraantuneet oikeasti uskovat, että niille rahoille on vastinetta.
Ja he myös uskovat, että niitä varoja ei väärinkäytetä.

13.05.2022 17:49:35
#570891 [+-] Piilota Suosittele

>>515482
Tiedän yhden rehtorin, joka oikeasti pisti kaikki koulun menot ylös. Edellinen reksi ei vissiin sitä tehnyt, sillä perättömiä laskuja löytyi arvoltaan pari kybätonnia per vuosi. Ei siinä muuta kuin opetuslautakuntaan yhteyttä, sekä kysellä mitä tehdä jos koulussa on myyrä? Kyttäjuttuhan siitä tuli, mutta ironista että kavaltajia oli kaksi. Toinen oli vieläpä nainen, sekä vieläpä poliisin vaimo :D Molemmat opettajat menettivät opetusoikeutensa ja saivat sanktionsa.

[ 4 viestiä | ]