Itävalta on vain toinen saksalainen valtio. Se on sama kansa. Kyllä invalidikin voi olla vaikka mitä. Suomessa ei saa syrijiä ihmisiä vamman perusteella.
Tuohon aikaan ei musulmaanit raiskanneet lapsia tai mummoja joka vitun päivä saati pöllineet niiden päältä vaatteita keskellä päivää. Kyllä ennen oli asiat paremmin.
[
9 viestiä
|
]
⭰
Lisää kuvia, saatana
vale media
Pasilassa ärtymystä havaittavissa
Nyt arpajaisiin raus raus!
Oulu
Äärioikeisto se on uhka.
Sdp
Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣
Vasurihomo raskaana
Ripulia ahdistaa
Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja
Otto Meri, ihmisten ystävä
Siksi PS.
Persut 👍
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto