Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia.. Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia..
Faktaa. Faktaa.
Joko Media tai Sanna valehteli. Joko Media tai Sanna valehteli.
Joe-setä tykkää vapaudesta Joe-setä tykkää vapaudesta
Toiset huolehtii taas ulkomaista.. Toiset huolehtii taas ulkomaista..
Osmo prkle.. Osmo prkle..
Ohisalo. Ohisalo.
6 kiihoittavaa kuvaa 6 kiihoittavaa kuvaa
Kaksinaismoralismi osa 445. Kaksinaismoralismi osa 445.
Yle hävisi Ruotsin vaalit. Yle hävisi Ruotsin vaalit.
Demarit Demarit
Kikki Mauste öyh möyh Kikki Mauste öyh möyh
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
Teksti-tv 14.9.2022 s.103 Teksti-tv 14.9.2022 s.103
Kapitalismi ei toimi Kapitalismi ei toimi
Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta
Lisää vihreää siirtymää 🤦‍♂️ Lisää vihreää siirtymää 🤦‍♂️
Meemit Meemit
Herlin Herlin
Mahtava uusi keksintö... Mahtava uusi keksintö...
Kerta kiellon päälle Kerta kiellon päälle
Kiitos Tytti, kiitos demarit :D Kiitos Tytti, kiitos demarit :D
Scars on Broadway - They Say (lyrics) Scars on Broadway - They Say (lyrics)
Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä
 1 128 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto
02.03.2024 00:52:00
[ + 8 | ]

tissit

[68223] [tissit.jpg] [0.37 MB] [1538x2048] [] []
tissit.jpg

tissit ja pillu

 · 

läski

(489)  · 

ylipaino

(11)  · 

mätisäkki

(62)
02.03.2024 04:39:54
#602762 [+-] Piilota Suosittele

>>602744
Siinä ku tuo lortto on vattaläskiviivojensa perusteella pyöräyttäny ainakin yhen äpärän. Todennäkösesti mulaatin. Rehellisesti sanoen niin varmaan useammankin. Lorttolärpyttimetkin on ku jättiläisen kivekset niin olettamukseni siitä, että tuo perkele on pyöräyttäny niin monta äpärää ku olla ja voi niin se sitten kirjottelee poliitikkopalstoille, että sen pitää saada rahaa siitä ku on toiminu kopiokoneena.

12.04.2025 01:56:51
#691916 [+-] Piilota Suosittele

>>691908 Iijoen lessujen olisi syytä kaasuttaa heikot yksilönsä, muutoin ne emigroituvat Ouluun purkamaan perversioitansa ja muuttuvat digimummoiksi.

12.04.2025 02:30:46
#691924 [+-] Piilota Suosittele

>>691916
Sanoitpa nyt pahasti.

L-positiivisia ei näillä kulmilla lueta edes apustavasti ihmisiksi. Kunnanvaltuustostakin niitä ollaan potkimassa pois ja mummielestä ne pitäis sotkea suohon koko saatanan lestakaarti. Fy fan!

12.04.2025 05:16:37
#691951 [+-] Piilota Suosittele

>>691934
No hyi, sun suuta ei oo näköjään koskaan pesty smegmalla. Mä rupeen nimittään sua tästä päivästä lähtien.. pimppisuuksi. Pilluhiivat vaan lisääntyy sun viiksissä niin sulta katuaapi koko hajuaisti ku aina on shillin tuoksu päällä. Mutta mepä ovelina veitikoina sitten ruvetaankin pullottamaan pieruja ja laitetaan niitä sun postiluukusta sisään ja jätkä ei tiedä siitä tuon taivaallista vaan nuuhkit menemään ties monenko rasvaperseen ripulihiukkasia ittees. Muahaha!

[ 11 viestiä | ]