Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Suomen media 🤦‍♂️ Suomen media 🤦‍♂️
Lisää Sannaa Lisää Sannaa
Kapitalismi ei toimi Kapitalismi ei toimi
Yle propagandaa 37. Yle propagandaa 37.
joe pedo joe pedo
HYVÄÄ HUOMENTA HYVÄÄ HUOMENTA
Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
ampumahiihto rasismia? ampumahiihto rasismia?
Orpo Orpo
Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa
Neljä ratkiriemukasta kuvaa Neljä ratkiriemukasta kuvaa
Missä BLM? Missä BLM?
Vihreiden älykkyys osa 445. Vihreiden älykkyys osa 445.
Vasemmisto Vasemmisto
Vaalimainos Vaalimainos
Osmo prkle.. Osmo prkle..
IS propagandaa. IS propagandaa.
Itsenäinen ajattelija Itsenäinen ajattelija
tissit tissit
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
SDP uusi logonsa! SDP uusi logonsa!
20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa 20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa
Ruotsin lähiövertailua Ruotsin lähiövertailua
Esa rankaisee Esa rankaisee
 456 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.57 MB, 2 tiedostoa
03.02.2022 20:16:58
[ + 2 | ]

Soteuudistus.

[61408] [20220121_121838.jpg] [0.12 MB] [1024x1024] [] []
20220121_121838.jpg
[61407] [Screenshot_20220203-191606_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1080x1356] [] []
Screenshot_20220203-191606_Twitter.jpg

03.02.2022 20:27:43
#544995 [+2] Piilota Suosittele

No, 20-vuotta sitä valmisteltiin ja se nyt vasta runnottiin läpi kaikkine valuvikoineen, niin kansa sai juuri sellaisen Sote-uudistuksen kun se ansaitsi.

03.02.2022 22:46:50
#545039 [+1] Piilota Suosittele

Annan suomen tuhoutua aivan rauhassa. Entisenlaatuista suomea ei ole enää olemassakaan. SUomi tuhotaan sisältäkäsin. Ei jää mitään myytävää enää kuin itse maa. Sekin on kohta arabeilla ja nestlellä.

04.02.2022 01:32:43
#545069 [+1] Piilota Suosittele

Iiris on lukenut kaikki taloustieteen kirjat, älkää väitelkö, se tietää mistä puhuu. Siksi se osaa myös kertoa miten polttoaineiden hintojen korotukset eivät vaikuta pienituloisiin.... Isotuloisilla on enemmän rahaa, ja siksi niillä on enemmän varaa ostaa bensaa.

04.02.2022 16:43:12
#545133 [+1] Piilota Suosittele

Niri nari milloinkohan on asiat sitten hyvin. Valtiolle kun on töissä niin haukutaan suojatyöpaikaksi ja sitten kun yksityistetään meneekin yhtäkkiä enemmän rahaa.

[ 7 viestiä | ]