Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Muistutus vasemmiston moraalista 😁 Muistutus vasemmiston moraalista 😁
Politiikka tiivistettynä Politiikka tiivistettynä
Vihreää itkua. Vihreää itkua.
Lisää kuvia, saatana Lisää kuvia, saatana
Ripulia ahdistaa Ripulia ahdistaa
Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla
Kari. Kari.
Perustelut raiskaukselle. Perustelut raiskaukselle.
Korruptio ei ole Korruptio ei ole
Jordan Klepper - Takes On the Million MAGA March Jordan Klepper - Takes On the Million MAGA March
sentristi sentristi
Herlin Herlin
Suomi. Suomi.
Kekkonen takaisin! Kekkonen takaisin!
Vihreät valehtelee taas. Vihreät valehtelee taas.
retkeily retkeily
Ei ollutkaan persuvastaista Ei ollutkaan persuvastaista
Boomer Boomer
Hitlerin puhe. Aatu oli erittäin jalo ja älykäs monilahjakkuus Hitlerin puhe. Aatu oli erittäin jalo ja älykäs monilahjakkuus
Ryssät on sotarikollisiakin. Ryssät on sotarikollisiakin.
Jussi Halla-aho pormestariksi Jussi Halla-aho pormestariksi
Me naiset Me naiset
Sanna Sanna
Kehari Kehari
 558 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
22.03.2019 22:02:46
[ + 4 - | ]

Toimittajat.

[26629] [FB_IMG_1553092180710.jpg] [0.06 MB] [667x838] [] []
FB_IMG_1553092180710.jpg

toimittajat

 · 

punavihreä

22.03.2019 22:33:23
#175094 [+-] Piilota Suosittele

Aika hatarat otannat, kun monessa ryhmässä on noin pienet opiskelijamäärät. Tampereen yliopistossa Tietojenkäsittelyssä on 17 opiskelijasta 5 on persuja.

Vaatisi valtakunnallista tutkimusta ja vähintään 1000 oppilaan otantaa.

22.03.2019 23:04:31
#175116 [+-] Piilota Suosittele

No minkäs siinä tekkee jos persuksi identifoituvia journalisteja on nolla rosjenttia. Kyllähän se sata on jostain revittävä ja jos persujen tai koodeen panos siihen on nolla niin kikkelis kokkelis. Tuottakaa itte oma sisältönne. Älkää rikkoko rinkirunkkua vaan perustakaa oma vielä pienempi ja hikisempi rinkirunkku :D

23.03.2019 01:17:05
#175156 [+-] Piilota Suosittele

Oho, onpas UTA:n tietojenkäsittelyn PS-kannatus korkea.

Jokunen vuosi takaperin kävin siellä teettämässä yhden projektityön ja selvisin hengissä ; menestyksellä sieltä pois suht ok lopputuotostenkin kanssa. Noissa luvuissa siis syy miksi näin kävi.

Mutta mutta... kyllä noista luvuista näkee millainen punaviherhautomo UTA on.

[ 4 viestiä | ]