Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 814 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Neekerin NATO ulinat Neekerin NATO ulinat
Trumpin tappaja (huono laatu) Trumpin tappaja (huono laatu)
Amatitaito. Amatitaito.
Thicc Marin Thicc Marin
Every Blog If Trump Loses the Election Every Blog If Trump Loses the Election
Halla ja Biden Halla ja Biden
Toimittajat. Toimittajat.
Miljonäärivero Miljonäärivero
Hutisalo ding dong! Hutisalo ding dong!
Hyvin pissishallitus vetää. Hyvin pissishallitus vetää.
Jotain outoa.. Jotain outoa..
Rosollipuolue. Rosollipuolue.
Kekkulit vauhdissa ! Kekkulit vauhdissa !
VKN, 2. Varapuheenjohtaja. VKN, 2. Varapuheenjohtaja.
Totuus euroopasta Totuus euroopasta
Pettynyt Panu Pettynyt Panu
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Demari ja persu Demari ja persu
Yle propagandaa taas 32. Yle propagandaa taas 32.
Pari kuvaa 3 Pari kuvaa 3
Sanna Marin vastaa kritiikkiin Sanna Marin vastaa kritiikkiin
Legendaarista Legendaarista
Hyvä hallitus. Hyvä hallitus.
Iiris taas ding dong Iiris taas ding dong
 809 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
28.08.2020 13:35:12
[ + 7 | ]
👑 Plussatuin 28.08.2020.
👑 Katsotuin 28.08.2020.

the way forward

[47037] [the-way-forward.jpg] [0.12 MB] [500x688] [] []
the-way-forward.jpg

antifa

(66)  · 

kyle

29.08.2020 00:23:58 | 00:24:43
#381043 [+-] Piilota Suosittele

>>380800

Paikalliset aselait on ihan sekopäisiä, poliisit aseistettuja militioita, kansalaiset keskimäärin tyhmiä kuin vasemman jalan saapas ja presidentti dementoitunut hullu narsisti.

29.08.2020 00:43:45
#381058 [+-] Piilota Suosittele

>>381043 Lisää soppaan paska terveydenhuolto ja yksityistetty vankeinhoitolaitos, ja hernerokka on valmis. Tosin tuo hernerokka ei pieretä. Se pilaa ihmisten elämän. Oh. Unohdin koulutuksen.

29.08.2020 00:47:53
#381061 [+-] Piilota Suosittele

>>380773 Se ekan päähän ampuminen oli vähän kyseenalainen ja siitä se eskaloitu. Oli ilmeisesti apuasoittamassa eikä kuitenkaan kehuskelemassa, mitä tuli tehtyä. Joukko juoksipäälle, katumus ja adrenaliini oli korkea. Seuraava löi skeittilaudalla päähän ja repi kivääriä pois niin saatto olla vahingonlaukaus rintaan. Selvästi oikeutettu oli viimeinen, joka tempas pistoolin taskusta ja poika ampui vain pistoolikäteen. Ymmärrän kyllä hieman kaikkia osapuolia. Jos joku on jo ampunu jonkun niin katuun ja ase pois. Sit se vielä ampuu seuraavan niin ase esille. Jos lauma juoksee perään ja rupee hakkaamaan ja vetää astetta esiin niin kyllä siinä rupee ampumaan. Silti pitää sanoa, että hermot piti aika hyvin kun ei ampunu vaan silmittömästi. Saas nähdä mitä jury on mieltä.

30.08.2020 15:57:13 | 15:59:42
#381798 [+-] Piilota Suosittele

Huh.. Ja mä luulin että mää oon sekasin. Hei kuulkaa, meikä löysi feissarista Trumpin nylkyttäjäbotin. Kaikki apuun, poliittista suuntautumista huomioonottamatta. Näytetään Pruntin boteille mistä Suomi on tehty.

https://www.facebook.com/ellin.dize />

PS:Venäjänkieliset huom! El Darlin tai Ellin Dize on masokisti joka tykkää kun sille puhuu rumia ryssäksi, muistakaa mainita Trump,pedofilia ja Epstein.

PS:Kyllä, käytän sinua henkilökohtaisena armeijaNANI? Pröblems?

[ 9 viestiä | ]