Budjettiriihessä on päivällä tiedossa kampaviinereitä - ja illalla sitten kotona koksua.
Vasemmistolainen tukimalli on perinteisesti sellainen helvetinkone, joka työllistää jäsenkirjan omaavia poliittisia broilereita ja vie Suomen entistä syvemmin tuhoon kasvattamalla julkisen sektorin kuluja entisestään.
Täytyy vain toivoa, että tällä kertaa ei käytetä perinteistä metodia. Todennäköistä kuitenkin on, että helvetinkoneilla mennään.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Väärin päätetty natosta! Vitun demarit!
Hallitus.
Elokapina
Vassari wojak
Takkudemari
Jos..
LOL, SDP
Puheet ja teot.
Yle propagandaa taas 5.
Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen!
sinun lompakkosi
"Kulttuurimarxismi"
Kulttilaiset sevattu
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O