Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki
Sanna TV 2 Sanna TV 2
FUCKIN' DRAUMPFFfF FUCKIN' DRAUMPFFfF
Samariinin ajatukset Samariinin ajatukset
Demarit ja keskusta 😂 Demarit ja keskusta 😂
Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France! Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France!
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
Kiusallinen totuus Kiusallinen totuus
Koiron transformaatio Koiron transformaatio
HALLLLLEEEELUJA HALLLLLEEEELUJA
DoZentti taas 🤣 DoZentti taas 🤣
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois! Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
Sannako se paha on? Sannako se paha on?
Rokotusta ja elatusmaksuja. Rokotusta ja elatusmaksuja.
Suomalaiset on rasisteja Suomalaiset on rasisteja
Vasurihomo raskaana Vasurihomo raskaana
Herlin Herlin
Kielletyt aseet Kielletyt aseet
Mestarikin on koukkunokka Mestarikin on koukkunokka
Biden Biden
Hyvää yötä nekru.. Hyvää yötä nekru..
Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat
sentristi sentristi
 754 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.33 MB, 1 tiedosto
06.09.2021 18:29:18
[ + 2 | ]

Persu näkee tummaihoisen ihmisen

[56457] [tiedosto.mp4] [4.33 MB] [1280x720] [] []

06.09.2021 19:47:17
#498194 [+6] Piilota Suosittele

Seinäkuvien perusteella meni otsikko pahasti syteen ja saveen. Vihervassari näkee Apllen läppäriltään kiihdytyskisoja ja sekoaa täysin

07.09.2021 01:11:46
#498266 [+3] Piilota Suosittele

Joskus 50-luvulla Ouluun saapu matkalaiva jossa oli neekeri kokkina. Se oli monelle ensimmäinen kerta nähdä ihan oikea neekeri. Setäkin kävi kattomassa moista ihmettä ja tuumas, että mukava mies. Oli nimittäin antanu lapsille mm. kananmunia sun muuta mutusteltavaa. Siihen aikaan se saatto hyvinki olla yks harvoista eväistä mitä oli syötäväksi asti.

Ei mullakaan oo koskaan ollu mitään ihmisneekereitä vastaan vaikka perseensuti oonki :)

[ 6 viestiä | ]