Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Perus Ryssä hengailua. Perus Ryssä hengailua.
Meemi Meemi
MINÄMINÄMINÄMINÄ MINÄMINÄMINÄMINÄ
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.. Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee..
Parempi ihminen 🤤 Parempi ihminen 🤤
Pelleilyä Helsingissä Pelleilyä Helsingissä
Väärin päätetty natosta! Vitun demarit! Väärin päätetty natosta! Vitun demarit!
Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella
Kiljusen herrasväki Kiljusen herrasväki
Pari kuvaa 3 Pari kuvaa 3
Persujen npc-lampaat Persujen npc-lampaat
Vasemmiston taloustieto. Vasemmiston taloustieto.
Perunatkin tietää paremmin Perunatkin tietää paremmin
Ihana ja älykäs Suvi Ahonen Ihana ja älykäs Suvi Ahonen
Muutama kuva 24. Muutama kuva 24.
vihreät de gröna vihreät de gröna
Politiikka tiivistettynä Politiikka tiivistettynä
Uskonto Uskonto
Sanna taas kärähti valehtelusta. Sanna taas kärähti valehtelusta.
FUCKIN' DRAUMPFFfF FUCKIN' DRAUMPFFfF
Kello tikittää oikeuden puolesta Kello tikittää oikeuden puolesta
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle! Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
 390 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto
26.08.2022 01:26:58
[ + 2 | ]

Milloin pyydetään hevoselta anteeksi?

[66936] [tiedosto.jpg] [0.19 MB] [692x708] [] []
tiedosto.jpg

mannerheim

(16)
26.08.2022 06:45:40
#595234 [+-] Piilota Suosittele

>>595224
Varmaan sitä mitä apteekista on tuohon aikaan saanut täysin laillisesti.
Esimerkiksi kokaiini viinissä (Vin Mariani) tai jauheena oli suomessa apteekista ostettavissa jo 1870-luvulla, kokaiini muuttui laittomaksi "erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi" suomessa v.1971.
Heroiinia(diasetyylimorfiinia), kodeiinia, morfiinia ym opiaatteja sai suomessa apteekista 1860-1957 melkeinpä reseptivapaasti.

26.08.2022 07:35:33
#595236 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on vaan se ero että sinäkään et luultavasti olisi täällä öyhöttämässä ilman Mannerheimia. Sannaa pitää silti puolustaa henkeen ja vereen saakka ihan sama mitä se tekee. Valkoritarointi on niin hauskaa xd

[ 4 viestiä | ]