Ihan samaa tapahtuu jokaisen kaupungin ns.nuorison suosimalla ostarilla oli se sitten pelkkä paikallinen prisma/cittari tai sitten jumbon / sellon / kampin / trion / goodmanin / hansan kaltainen "ostos-kauppakeskus". Porukkaa niissä on laidasta laitaan, alanurkalla häärää ja häiriköi mannet, pääovilla kiljuu & meluaa pissikset ja heti vieressä matu "pojat", parkkihallissa nistit kyttää pöllittävää, veikkauksen pelisalissa on rähinä päällä kun somali tai arabi ukko hävisi 100€ pikapokeriin, alatason ruokakaupan edustalla riitelevät/ nujakoivat / pärisevät 12-17 vuotiaat veetit, katutason R-kispalla sekakäyttäjä yrittää huijata myyjää jollain järjettömällä "Ömm mulloli, ööö kaks juu öömmhh" kusetuksella ja päätyy lopulta yrittämään juoksu lonkeroita ja paria suklaapatukkaa, mutta päätyy vartijoiden kiinniottamana miekkataksin kyytiin laitokselle selvittämään päätä ja asioita. Väki kyllä vaihtuu, mutta tyhmyys ja idiootit teot pysyvät.
[
2 viestiä
|
]
⭰
YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.
Kun joku ivailee Puolan kustannuksella
Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään
Persut
poliitikot
Kunnon antifa 🤣
Vasurihomo raskaana
Johan bäckman
Espoo
Juutalaiset pankkiirit hallitsee maailmaa
Ministeri Mikkonen 🤦♂️
Mestari
Yle - tuo logiikan ja järjen jättiläinen
Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä
Joni Jaakola
venäjän pelastaja
Vähän luikuria voi aina laskea.
Tietovisa
Tynkkysen tuomio..
Orpo
Vaalitulos
Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa