Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Hyvä hallitus. Hyvä hallitus.
hyvä vastaus hyvä vastaus
Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia
Enemmän veroja vai pienemmät palkat? Enemmän veroja vai pienemmät palkat?
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
Usa laivasto peak performance Usa laivasto peak performance
Parempaa rasismia Parempaa rasismia
Heh Heh
herkkä joulunäytelmä herkkä joulunäytelmä
Suomi suorittaa. Suomi suorittaa.
Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️ Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️
Suomessa ei ole kulttuuria Suomessa ei ole kulttuuria
Politiikkaa ja Vittuilua Politiikkaa ja Vittuilua
Sanna Marin Sanna Marin
Lisää kuvia, saatana Lisää kuvia, saatana
Persut petti kansan jälleen Persut petti kansan jälleen
Honkasalo, kaksinaismoralismi Honkasalo, kaksinaismoralismi
Oulu Oulu
Tilastot? Tilastot?
Trump Trump
Paavo Pyhä Paavo Pyhä
Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää
Persut 👍 Persut 👍
Purra, Lindtman ja Tytti Purra, Lindtman ja Tytti
 467 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto
24.01.2022 12:38:13
[ + 2 | ]

Keskisormi politiikalle?

[60966] [20220124_113730.jpg.png] [0.01 MB] [751x452] [] []
20220124_113730.jpg.png

Äänestys

(6)
24.01.2022 12:52:34
#542460 [+3] Piilota Suosittele

Selkeä kertomus siitä mihin politiikka on mennyt. Moni, moni, moni kansalainen on samoilla kantimilla, ettei poliitikalla saada suomen edun kannalta päätöksiä. Kaikki päätökset ovat olleet huonoksi. Kokoajan pahemmaksi menee. Eipä siinä. Yksityinen sairausvakuutus ja siihen se menee. Julkista puolta ollaan lakkauttamassa.

24.01.2022 12:54:50
#542463 [+1] Piilota Suosittele

>>542460 Turha sitten ihmetellä miksi julkisen puolen laukkauttamisen seurauksena rikostilastot räjähtävät.. :3
Mutta ne pelkää eniten kellä on eniten menetettävää.. siksi on joskus ihan hyvä ettei ole mitään.. :D

24.01.2022 14:00:54 | 14:01:40
#542486 [+-] Piilota Suosittele

Jos on, niin ei onnistunut, kun pääministeripuolue tulin aika kovalla äänimäärällä toiseksi.

24.01.2022 14:52:16
#542496 [+1] Piilota Suosittele

kokoomuslaiset on ahkeria äänestäjiä. mikähän olis tilanne kun äänestysprosentti olis 80. taitais olla muut edella ja kokoomus jäljessä.

24.01.2022 15:32:52 | 15:34:52
#542511 [+-] Piilota Suosittele

Olisiko persujen parasta olla hiljaa, eikä päästää päättömyyksiä populismiin?
Vaipua sinne Vihreiden varpujen sekaan ja huudella vaikka seuraavissa eduskuntavaaleissa, että kunnallisveroa on laskettava.

24.01.2022 18:39:06
#542572 [+-] Piilota Suosittele

Ei ole ei. Suurinosa äänesti tyhjää koska ei tiennyt ketä äänestää ja miten vaikuttaisivat. Itsellenikään ei valjennut ketä äänestäisin joten jätin äänestämättä. Miksi menisin äänestään jotain mitä kadun hyvin isolla todennäköisyydellä?

[ 9 viestiä | ]