Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 868 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Hyvin on ympäristöministeri asioista perillä 🤦‍♂️ Hyvin on ympäristöministeri asioista perillä 🤦‍♂️
Saksa tänään ja ennen.. Saksa tänään ja ennen..
Putinin trollin äkykkyys osa 476 Putinin trollin äkykkyys osa 476
Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️ Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
Suomalaisen sossuvirkailijan normi duunipäivä Suomalaisen sossuvirkailijan normi duunipäivä
Keijo on taas todellisuutta. Keijo on taas todellisuutta.
Yle propagandaa taas 5. Yle propagandaa taas 5.
Johan bäckman Johan bäckman
Vasurisuvakki 🤦‍♂️ Vasurisuvakki 🤦‍♂️
Tarina kahdella kuvalla. Tarina kahdella kuvalla.
Jenkeissä Jenkeissä
Niinku sillee tosi fiksu tiätsä? Niinku sillee tosi fiksu tiätsä?
SoyBoy SoyBoy
Sote kusetus ja Leevin logiikka Sote kusetus ja Leevin logiikka
Kepulitkin mainostaa arabiaksi Kepulitkin mainostaa arabiaksi
Idiootit eivät koskaan opi! Idiootit eivät koskaan opi!
Sannan arvopohjat. Sannan arvopohjat.
Antifasisti 🤣 Antifasisti 🤣
Ihanan puolueeton vaalitoimitsija. Ihanan puolueeton vaalitoimitsija.
Haittasuomalaisten rikollisuus Haittasuomalaisten rikollisuus
Taponen 🤦‍♂️ Taponen 🤦‍♂️
oman rahan käyttö oman rahan käyttö
 527 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
11.10.2021 12:41:28
[ + 4 | ]

Lipsuti lupsis nuol nuol!

[57309] [20211011_124049.jpg] [0.17 MB] [1080x1139] [] []
20211011_124049.jpg

taponen

(5)  · 

marin

(115)
11.10.2021 13:37:23
#507141 [+-] Piilota Suosittele

Pääministerin pitäis pitää kyselytunti johon se pahin puolihullujen osa kansasta vois osallistua. Saatais vastaukset esim deep staten koronahuijaukseen, jossa myrkkypiikeillä yritetää tappaa 50% kansasta ja sitä kautta siirtyä New World Orderiin. Nih!

11.10.2021 19:13:13
#507268 [+1] Piilota Suosittele

Vasemmisto-Taponen taas vauhdissa. Huolestuttavan subjektiivinen ja politisoitunut kaveri poliisissa - ja tuo näitä näkemyksiään jatkuvasti myös julki poliisin ominaisuudessa.

11.10.2021 19:24:02
#507274 [+-] Piilota Suosittele

>>507236
jos et ole lukenut heidän juttujaan.

En ole en. Pysyn mielummin erossa niistä asioista. Mitään järkeä yhen kaverini jutuissakaan mitä se selostaa. Oon vaan sanonu että mulle turha nuista puhua.

[ 10 viestiä | ]