Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 810 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

No sillä lailla.. No sillä lailla..
Hyvää yötä nekru.. Hyvää yötä nekru..
Jussin kirjoitus. Jussin kirjoitus.
suuri luottamuskysely suuri luottamuskysely
Näin Näin
Kansan edustaja Kansan edustaja
Puoluueton media osa 55543. Puoluueton media osa 55543.
Totuus euroopasta Totuus euroopasta
Kansa Kansa
Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa? Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa?
Yle propagandaa taas 4 Yle propagandaa taas 4
Saksa! Saksa!
MAGA 420 MAGA 420
Johan bäckman Johan bäckman
Vitun virhreät Vitun virhreät
karkkipäivä karkkipäivä
Pakollinen meemi. Pakollinen meemi.
Ylen alennustila osa 2 Ylen alennustila osa 2
Charlesin tapaiset taas näkee natseja. Charlesin tapaiset taas näkee natseja.
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Kokoomus gallupien nro 1. Kokoomus gallupien nro 1.
Luolastolainen psykologilla Luolastolainen psykologilla
Political Correctness Political Correctness
Linkola kertoo totuuden vihreistä Linkola kertoo totuuden vihreistä
 613 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto
26.08.2022 01:42:24
[ + 4 | ]

Taas Marin aiheutti uuden kohun!

[66937] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [688x716] [] []
tiedosto.jpg

sanna marin

(322)  · 

sauli niinistö

(51)
26.08.2022 02:22:46
#595227 [+2] Piilota Suosittele

Voidaako tämä julkasu todeta niin että Sannan fanitkin haluaa et pitäydytää viihdeuutisissa, eikä vaa mennä niihi asiakysymyksii, koska sit vast epäedustavaks meneeki?

26.08.2022 03:11:33 | 03:14:15
#595231 [+1] Piilota Suosittele

>>595227
Kenukalla on tauti, mutta Kenukka ei välitä. Sokea fanitus kun pääsee valloilleen niin siinä ei auta minkäänlaiset faktat enää sen jälkeen. "Yhy yhy, persut rakastaa Jussia!" No ei rakasta. Asia kuin asia on kyettävä käsittelemään puolueettomasti faktoihin perustuen, mutta Santerot ja Kenut ei semmoseen rationalismiin suostu lähtemään. Koskee myös Jumia sekä nakua ja kaikkia muitakin autisteja jotka on silmät sirrillään pili tanassa aina kun näkee idolinsa/vihakkinsa uutisissa. Pellejä koko sakki. Älykäs ihminen kykenee näkemään idoliensakin virheet (puhumattakaan omistaan), mutta ei nää sankarit. Ei missään nimessä. Ku pällireservi riittää nippa nappa keharirajan ylittymisestä niin ollaan niin polleita ja "nokkelia" että muut saa aina hävetä.

[ 2 viestiä | ]