Shit on my Dick Shit on my Dick
@hapsi_ :n kakku @hapsi_ :n kakku
En ole vieläkään tyytyväinen En ole vieläkään tyytyväinen
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
Pakko lukea vissiin tämäkin... Pakko lukea vissiin tämäkin...
matika apu matika apu
Skub Skub
Jumalaista ruokaa Jumalaista ruokaa
Trimmausta Trimmausta
Muutama hattu Muutama hattu
PÄRRRRRRRR PÄRRRRRRRR
Hergullisen näköistä Hergullisen näköistä
hyvää vettä hyvää vettä
Kroko =/= Prätkäukko Kroko =/= Prätkäukko
Ryppy työvoimavirkailijana osa III Ryppy työvoimavirkailijana osa III
Pilkki22 kooste(rentoutuminen) Pilkki22 kooste(rentoutuminen)
argumentointi argumentointi
minjon minjon
Siisti kuntopyörä Siisti kuntopyörä
Kansainvälinen tähti22 Kansainvälinen tähti22
reeee reeee
Ukraina-kollaasi Ukraina-kollaasi
Kowalski, selittäkää! Kowalski, selittäkää!
Aamuvirkkujen tyrannia Aamuvirkkujen tyrannia
 466 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.57 MB, 2 tiedostoa, 03.02.2022 20:16:58
[ + 2 | ]

Soteuudistus.

[61408] [20220121_121838.jpg] [0.12 MB] [1024x1024] [] []
20220121_121838.jpg
[61407] [Screenshot_20220203-191606_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1080x1356] [] []
Screenshot_20220203-191606_Twitter.jpg

03.02.2022 20:27:43
#544995 [+2] Piilota Suosittele

No, 20-vuotta sitä valmisteltiin ja se nyt vasta runnottiin läpi kaikkine valuvikoineen, niin kansa sai juuri sellaisen Sote-uudistuksen kun se ansaitsi.

03.02.2022 22:46:50
#545039 [+1] Piilota Suosittele

Annan suomen tuhoutua aivan rauhassa. Entisenlaatuista suomea ei ole enää olemassakaan. SUomi tuhotaan sisältäkäsin. Ei jää mitään myytävää enää kuin itse maa. Sekin on kohta arabeilla ja nestlellä.

04.02.2022 01:32:43
#545069 [+1] Piilota Suosittele

Iiris on lukenut kaikki taloustieteen kirjat, älkää väitelkö, se tietää mistä puhuu. Siksi se osaa myös kertoa miten polttoaineiden hintojen korotukset eivät vaikuta pienituloisiin.... Isotuloisilla on enemmän rahaa, ja siksi niillä on enemmän varaa ostaa bensaa.

04.02.2022 16:43:12
#545133 [+1] Piilota Suosittele

Niri nari milloinkohan on asiat sitten hyvin. Valtiolle kun on töissä niin haukutaan suojatyöpaikaksi ja sitten kun yksityistetään meneekin yhtäkkiä enemmän rahaa.

[ 7 viestiä | ]