Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Pakkotyö Pakkotyö
Laitetaan nyt tännekin tämä Laitetaan nyt tännekin tämä
oman rahan käyttö oman rahan käyttö
Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä
Suur-Suomi Suur-Suomi
Ne erot.. Ne erot..
Miljonäärivero Miljonäärivero
Huumeet ei ole hyväksi. Huumeet ei ole hyväksi.
Joko Media tai Sanna valehteli. Joko Media tai Sanna valehteli.
fatim diarrhea fatim diarrhea
"Vasurit loukkaantuvat helposti" "Vasurit loukkaantuvat helposti"
Politiikka-kompassin käsitys politiikka-kompassista Politiikka-kompassin käsitys politiikka-kompassista
Ihana nainen Ihana nainen
Trumpin tappaja (huono laatu) Trumpin tappaja (huono laatu)
sanna kukkarossa sanna kukkarossa
Yle propagandaa taas 25. Yle propagandaa taas 25.
Lauri Sutela Lauri Sutela
Hutisalo 🤣 Hutisalo 🤣
Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
Kaksoistandardit Kaksoistandardit
VOI SAAT.. VOI SAAT..
Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa? Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa?
Ano Turtiainen - vittu mikä pelle Ano Turtiainen - vittu mikä pelle
 394 näyttökertaa, 12 viestiä, 6.14 MB, 1 tiedosto, 01.10.2021 07:09:39
[ + 5 | ]

Tynkkynen exposaa eloapinat

[57070] [tiedosto.mp4] [6.14 MB] [576x1024] [59.23s] [] []

01.10.2021 07:13:17
#504857 [+5] Piilota Suosittele

Näinhän se menee.

Mulistaan ja hulistaan, mutta mitään ei ole tarjota tilalle. Samaan tapaan kuin Likka Kivi. Ei ole minun murhe.

01.10.2021 09:53:13
#504893 [+-] Piilota Suosittele

>>504884

En käytö tiktokkeja. En twitterii, en muitakaan piipittäjien medioita. Face on muutamien tarkoitusten takia olemassa. Sitä en juurikaan seuraa. Hyyyyyvin harvoin sinne mitään lisään. Some kaikessa tarkoituksessaan minulle on luolasto. Siellä kun saa oikeasti vielä keskustella asioista.

01.10.2021 14:24:27
#504923 [+1] Piilota Suosittele

>>504895 Apassi ottaa niin itteensä kaikki. Joo eli siis expose = paljastaa. Finglishiä joo. Pissiksenä itekki käytän vahingossa silloin tällöin ku asioin päivittäin englanniksi.

01.10.2021 14:41:26 | 14:41:47
#504927 [+-] Piilota Suosittele

>>504923
Kyllä minä englantia osaan, mutta minun nuoruudessa silloiset pissikset puhuivat suomea ja ruotsia sekaisin.
Ja kyllä.
Vitutti jo silloin kuunnella sitä suomen kielen raiskaamista

[ 12 viestiä | ]