Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Joko Media tai Sanna valehteli. Joko Media tai Sanna valehteli.
Ystävien kanssa halailu Ystävien kanssa halailu
Make America Sane Again Make America Sane Again
Harri, vanha paljuhomo Harri, vanha paljuhomo
Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa? Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa?
Iikka kivi uli uli Iikka kivi uli uli
Laitetaan nyt tännekin tämä Laitetaan nyt tännekin tämä
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Suomen Trump 🤣 Suomen Trump 🤣
Yin ja yang. Yin ja yang.
Persu-meemejä Persu-meemejä
päästä se lavuaari sisään päästä se lavuaari sisään
Näin alkoi ja noin loppui.. Näin alkoi ja noin loppui..
Sairasta paskaa Sairasta paskaa
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Emma Emma
Syökää paska rokotteenne Syökää paska rokotteenne
Sdp Sdp
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Niinku sillee tosi fiksu tiätsä? Niinku sillee tosi fiksu tiätsä?
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Polpotiikkaa Polpotiikkaa
Putin & co Putin & co
Marin🤣 Marin🤣
 1 127 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto
02.03.2024 00:52:00
[ + 8 | ]

tissit

[68223] [tissit.jpg] [0.37 MB] [1538x2048] [] []
tissit.jpg

tissit ja pillu

 · 

läski

(489)  · 

ylipaino

(11)  · 

mätisäkki

(62)
02.03.2024 04:39:54
#602762 [+-] Piilota Suosittele

>>602744
Siinä ku tuo lortto on vattaläskiviivojensa perusteella pyöräyttäny ainakin yhen äpärän. Todennäkösesti mulaatin. Rehellisesti sanoen niin varmaan useammankin. Lorttolärpyttimetkin on ku jättiläisen kivekset niin olettamukseni siitä, että tuo perkele on pyöräyttäny niin monta äpärää ku olla ja voi niin se sitten kirjottelee poliitikkopalstoille, että sen pitää saada rahaa siitä ku on toiminu kopiokoneena.

12.04.2025 01:56:51
#691916 [+-] Piilota Suosittele

>>691908 Iijoen lessujen olisi syytä kaasuttaa heikot yksilönsä, muutoin ne emigroituvat Ouluun purkamaan perversioitansa ja muuttuvat digimummoiksi.

12.04.2025 02:30:46
#691924 [+-] Piilota Suosittele

>>691916
Sanoitpa nyt pahasti.

L-positiivisia ei näillä kulmilla lueta edes apustavasti ihmisiksi. Kunnanvaltuustostakin niitä ollaan potkimassa pois ja mummielestä ne pitäis sotkea suohon koko saatanan lestakaarti. Fy fan!

12.04.2025 05:16:37
#691951 [+-] Piilota Suosittele

>>691934
No hyi, sun suuta ei oo näköjään koskaan pesty smegmalla. Mä rupeen nimittään sua tästä päivästä lähtien.. pimppisuuksi. Pilluhiivat vaan lisääntyy sun viiksissä niin sulta katuaapi koko hajuaisti ku aina on shillin tuoksu päällä. Mutta mepä ovelina veitikoina sitten ruvetaankin pullottamaan pieruja ja laitetaan niitä sun postiluukusta sisään ja jätkä ei tiedä siitä tuon taivaallista vaan nuuhkit menemään ties monenko rasvaperseen ripulihiukkasia ittees. Muahaha!

[ 11 viestiä | ]