Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich
Suvi "talousnero" Auvinen Suvi "talousnero" Auvinen
neekerit saa turpaansa neekerit saa turpaansa
Amerikka update Amerikka update
Iloisesti eteenpäin Iloisesti eteenpäin
Kapitalismi ei toimi Kapitalismi ei toimi
Li Andersson Li Andersson
Vastaus ohessa! Vastaus ohessa!
Keheenköhän tämäkin propaganda puree Keheenköhän tämäkin propaganda puree
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
Jussin kirjoitus. Jussin kirjoitus.
Sanna fanklub kiihtyy 🤣 Sanna fanklub kiihtyy 🤣
Tynkkynen exposaa eloapinat Tynkkynen exposaa eloapinat
Polpotiikkaa Polpotiikkaa
Satu ❤ Satu ❤
I Was Fired From Vice Magazine I Was Fired From Vice Magazine
Ihana nainen Ihana nainen
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
Iltasanomat propagandaa välissä. Iltasanomat propagandaa välissä.
lolmao lolmao
Ydinasenappini nytkähtelee! Ydinasenappini nytkähtelee!
Huumeet ei ole hyväksi. Huumeet ei ole hyväksi.
Muistutus vasemmiston moraalista 😁 Muistutus vasemmiston moraalista 😁
Purra, Lindtman ja Tytti Purra, Lindtman ja Tytti
 1 127 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto
02.03.2024 00:52:00
[ + 8 | ]

tissit

[68223] [tissit.jpg] [0.37 MB] [1538x2048] [] []
tissit.jpg

tissit ja pillu

 · 

läski

(489)  · 

ylipaino

(11)  · 

mätisäkki

(62)
02.03.2024 04:39:54
#602762 [+-] Piilota Suosittele

>>602744
Siinä ku tuo lortto on vattaläskiviivojensa perusteella pyöräyttäny ainakin yhen äpärän. Todennäkösesti mulaatin. Rehellisesti sanoen niin varmaan useammankin. Lorttolärpyttimetkin on ku jättiläisen kivekset niin olettamukseni siitä, että tuo perkele on pyöräyttäny niin monta äpärää ku olla ja voi niin se sitten kirjottelee poliitikkopalstoille, että sen pitää saada rahaa siitä ku on toiminu kopiokoneena.

12.04.2025 01:56:51
#691916 [+-] Piilota Suosittele

>>691908 Iijoen lessujen olisi syytä kaasuttaa heikot yksilönsä, muutoin ne emigroituvat Ouluun purkamaan perversioitansa ja muuttuvat digimummoiksi.

12.04.2025 02:30:46
#691924 [+-] Piilota Suosittele

>>691916
Sanoitpa nyt pahasti.

L-positiivisia ei näillä kulmilla lueta edes apustavasti ihmisiksi. Kunnanvaltuustostakin niitä ollaan potkimassa pois ja mummielestä ne pitäis sotkea suohon koko saatanan lestakaarti. Fy fan!

12.04.2025 05:16:37
#691951 [+-] Piilota Suosittele

>>691934
No hyi, sun suuta ei oo näköjään koskaan pesty smegmalla. Mä rupeen nimittään sua tästä päivästä lähtien.. pimppisuuksi. Pilluhiivat vaan lisääntyy sun viiksissä niin sulta katuaapi koko hajuaisti ku aina on shillin tuoksu päällä. Mutta mepä ovelina veitikoina sitten ruvetaankin pullottamaan pieruja ja laitetaan niitä sun postiluukusta sisään ja jätkä ei tiedä siitä tuon taivaallista vaan nuuhkit menemään ties monenko rasvaperseen ripulihiukkasia ittees. Muahaha!

[ 11 viestiä | ]