Ois kyllä ihan jeppis, jos rokottamattomat voitaisiin jotenkin eristää ihmisistä, mutta ei kovinkaan todennäköinen skenaario. Koronapassia en enää halua nähdä käytössä vaikkapa baareihin tjms. mutta terveydenhuoltoon se pitäisi saada.
[
15 viestiä
|
]
⭰
Hs propagandaa taas.
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Nyt tulee rahaa.
Nyt on taas viimesen päälle aivopieru
Julkinen Kärkkäinen.
Pakollinen meemi.
Stea
EU taas.
Sanaa anteroille.
karkkipäivä
Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia
Pakkotyö
SDP VS PS
Vihreät
Suvakki
venäjän pelastaja
SDP
Oho, taas marinaa..
Ohisalo.
Tynkkysen tuomio..
Hyvää yötä nekru..
Hallitus.
Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä