Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 829 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Meemit Meemit
Oops.. Oops..
poliitikot poliitikot
Yle propagandaa taas 25. Yle propagandaa taas 25.
Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
Nyt ei naurata. Idiotismi. Nyt ei naurata. Idiotismi.
päästä se lavuaari sisään päästä se lavuaari sisään
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
VKN, 2. Varapuheenjohtaja. VKN, 2. Varapuheenjohtaja.
Sanna on isänmaallisesti suuntautunut. Sanna on isänmaallisesti suuntautunut.
Hallitus suorittaa Hallitus suorittaa
Uuninpankkopoika Uuninpankkopoika
Järjen jättiläiset! Järjen jättiläiset!
"Vasurit loukkaantuvat helposti" "Vasurit loukkaantuvat helposti"
Sanna fanklub kiihtyy 🤣 Sanna fanklub kiihtyy 🤣
Alkon tj. Alkon tj.
samaistuin samaistuin
herkkä joulunäytelmä herkkä joulunäytelmä
Pakollinen meemi. Pakollinen meemi.
Lisää veroa Lisää veroa
Janne M. Korhonen Janne M. Korhonen
Enemmän veroja vai pienemmät palkat? Enemmän veroja vai pienemmät palkat?
YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus. YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.
 511 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto
20.10.2021 14:06:45
[ + 0 | ]

Suur-Suomi

[57594] [oo-niinkuin-olli.png] [0.52 MB] [769x2817] [] []
oo-niinkuin-olli.png

olli

(7)  · 

suur-suomi

(7)  · 

suomen

 · 

siirtokunnat

 · 

neekeri

(1402)  · 

afrikan-tähti

20.10.2021 14:15:19
#509332 [+6] Piilota Suosittele

Onkohan Ollin mielestä myös esim. Afrikan maat ja aasian/amerikan maat jotka vallattiin Brittien/Espanjan/Ranskan jne. toimesta ja sitten myöhemmin kun nämä valtaajat valtasivat lisää alueita niin esim. Algeria on syyllinen kolonialismiin koska olivat Ranskan alaisina?

20.10.2021 17:02:42
#509364 [+3] Piilota Suosittele

>>509363
Ei koska syyt. Syyt on varmaan se että ei olla neekereitä. Mitään muuta syytä en keksi. Tai ehkä oltiin ton mielestä myös siirtomaa, mutta siitä huolimatta oltiin syyllisiä. Ota nyt jostain heseläisestä omien pierujen haistelijasta selvää.

20.10.2021 17:42:34
#509390 [+1] Piilota Suosittele

>>509377
:D Siis suomea on riistetty ja suomi on ollut siirtomaana. Sen takiahan se on hauskaa kun joku natsi tulee tänne kertomaan kuinka me ollaan osa rasismia ja kolonisaatiota. Tai "hauskaa". Hauskaa olisi jos kukaan ei nuolis sen neekerin persettä vaan naurais sen ulos suomesta faktoilla. Luonnollisesti en tiedä Ollin mielipidettä esim. Algeriasta, mutta ulosannin perusteella Suomi = riistäjä, Algeria = riistettävä. Vaikka todellisuudessa asia on jotain muuta, mutta varmaan joku metaanin yliannostus tuhonnut aivot.

Heittäisin villin veikkauksen, että Suomesta on lähtenyt orjia enemmän suhteessa väestöön kuin afrikasta, toki Suomi on pieni maa ja afrikka suuri manner, mutta silti. Varmasti on monia alueita joista on lähtenyt vähemmän suhteessa kuin Suomesta.

20.10.2021 18:03:59
#509400 [+-] Piilota Suosittele

>>509390
Suomesta on lähtenyt orjia enemmän suhteessa väestöön kuin afrikasta

Käsittääkseni tästä on ihan jotain faktapohjaista tietoakin...

[ 11 viestiä | ]