Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Joe-setä tykkää vapaudesta Joe-setä tykkää vapaudesta
Yle propagandaa taas 17. Yle propagandaa taas 17.
Vasemmiston älykkyys.. Vasemmiston älykkyys..
ampumahiihto rasismia? ampumahiihto rasismia?
Honkasalo, kaksinaismoralismi Honkasalo, kaksinaismoralismi
Marx Marx
Demarien älykkyys 🤦‍♂️ Demarien älykkyys 🤦‍♂️
Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa? Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa?
Thicc Marin Thicc Marin
Every Blog If Trump Loses the Election Every Blog If Trump Loses the Election
sininen puolue? sininen puolue?
Yle propagandaa taas 20. Yle propagandaa taas 20.
Parempaa rasismia Parempaa rasismia
Töhrijät. Töhrijät.
fatim diarrhea fatim diarrhea
natsi tulos natsi tulos
Sanna Marin vastaa kritiikkiin Sanna Marin vastaa kritiikkiin
Letsgobrandon Letsgobrandon
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
Laura Kolehmainen, vassari Laura Kolehmainen, vassari
Kekkulit vauhdissa ! Kekkulit vauhdissa !
Rasmuslaisten logiikka Rasmuslaisten logiikka
kaikkien aikojen suomalaisten rahojen ryöstö Marinin johdolla kaikkien aikojen suomalaisten rahojen ryöstö Marinin johdolla
Kehari idiootti suvakki Kehari idiootti suvakki
 460 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
19.03.2022 16:26:49
[ + 2 | ]

Anu ja Jumala

[62844] [tiedosto.png] [0.05 MB] [596x423] [] []
tiedosto.png

ano turtiainen

(22)  · 

vkk

(16)  · 

jumala

(65)
20.03.2022 00:20:33
#557042 [+1] Piilota Suosittele

>>556991

On edelleen valittu vaaleilla joten kai niillä on joku koskemattomuussuoja. Toivon kyllä, että heti ku "suojelus" antaa myöten niin eduskuntatalon edessä on piipaa-auto oottamassa Anua.

20.03.2022 01:59:52
#557080 [+1] Piilota Suosittele

>>557044
No Anun paikka ois jossaki semmosessa mielisairaalan pimeässä kellarikopissa missä on pyöreät pehmustetut seinät. Peltolassa on ihan vaan tavallisia huoneita, mitä nyt vahvistetut lasit kaltereilla. Ainaki vielä pari vuotta sitten oli. Köh. En mielelläni menis tarkastamaan tilannetta ku viimeksi sinne viedessä yritin kusettaa olevani MoonTV:n toimittaja, mutta sitten ku ne tajus sen jekun niin sen jälkeen ei ollukkaan enää kivaa.

[ 7 viestiä | ]