On edelleen valittu vaaleilla joten kai niillä on joku koskemattomuussuoja. Toivon kyllä, että heti ku "suojelus" antaa myöten niin eduskuntatalon edessä on piipaa-auto oottamassa Anua.
>>557044 No Anun paikka ois jossaki semmosessa mielisairaalan pimeässä kellarikopissa missä on pyöreät pehmustetut seinät. Peltolassa on ihan vaan tavallisia huoneita, mitä nyt vahvistetut lasit kaltereilla. Ainaki vielä pari vuotta sitten oli. Köh. En mielelläni menis tarkastamaan tilannetta ku viimeksi sinne viedessä yritin kusettaa olevani MoonTV:n toimittaja, mutta sitten ku ne tajus sen jekun niin sen jälkeen ei ollukkaan enää kivaa.
[
7 viestiä
|
]
⭰
Joe-setä tykkää vapaudesta
Yle propagandaa taas 17.
Vasemmiston älykkyys..
ampumahiihto rasismia?
Honkasalo, kaksinaismoralismi
Marx
Demarien älykkyys 🤦♂️
Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa?
Thicc Marin
Every Blog If Trump Loses the Election
sininen puolue?
Yle propagandaa taas 20.
Parempaa rasismia
Töhrijät.
fatim diarrhea
natsi tulos
Sanna Marin vastaa kritiikkiin
Letsgobrandon
Sekoomus ja välikysymys
Laura Kolehmainen, vassari
Kekkulit vauhdissa !
Rasmuslaisten logiikka
kaikkien aikojen suomalaisten rahojen ryöstö Marinin johdolla