Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 867 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Political Correctness Political Correctness
Mitä? Mitä?
Vaalimainos Vaalimainos
Kiitos Tytti, kiitos demarit :D Kiitos Tytti, kiitos demarit :D
Vihreät Vihreät
venäjän pelastaja venäjän pelastaja
Thicc Marin Thicc Marin
ryppyreijän_ritarin homostelut ryppyreijän_ritarin homostelut
Jussin kirjoitus. Jussin kirjoitus.
Valkoiset ihmiset ovat saastaa Valkoiset ihmiset ovat saastaa
Demarit, yrittäjien puolella.. Demarit, yrittäjien puolella..
Hyvin pissishallitus vetää. Hyvin pissishallitus vetää.
Yle propagandaa taas 31. Yle propagandaa taas 31.
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O
Laura Kolehmainen, vassari Laura Kolehmainen, vassari
Sanna TV 2 Sanna TV 2
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
EsDeePee EsDeePee
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja. Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja.
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Kirurgit Kirurgit
SDP ja väärä säästäminen SDP ja väärä säästäminen
Pettynyt Panu Pettynyt Panu
 808 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
06.04.2019 10:12:30
[ + 3 | ]

Lol, Keskusta

[27283] [Lol,-Keskusta-(JackKrauser,-ti-1.2.2011).gif] [0.17 MB] [500x334] [] []
Lol,-Keskusta-(JackKrauser,-ti-1.2.2011).gif

naurunappula

(682)  · 

keskusta

(51)  · 

gif

(490)  · 

paavo väyrynen

(16)  · 

matti vanhanen

(7)
06.04.2019 12:07:49
#182884 [+-] Piilota Suosittele

koko keskusta pitäis laittaa syytteeseen kaikesta suhmuroinneista. On varmaan suomen korruptuneisin puolue

06.04.2019 12:50:43
#182894 [+-] Piilota Suosittele

>>182884
"Kepu pettää aina"

Sanonta, joka on vanha ja aivan liian todellinen.

Miettikää nyt jumalauta Keskustan äänestäjät, Sipilä nappaa jonkun Bernerin jostain nurkasta ministeriksi. Tuosta noin vaan. Kokoomuslaisempi hirviö kuin Käteinen, Orpo ja Stubb yhteensä. Lastensairaalahuijari ja kaikkea muuta kivaa.
Mutta Sipilä vetää vain "Hieno nainen, viisas ja kaikkea, ministeriksi vaan. Rahat mulle ja hälle."

[ 3 viestiä | ]