Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää
Citykani Citykani
Vasemmisto ja Nato. Vasemmisto ja Nato.
Dosentti 🤦‍♂️ Dosentti 🤦‍♂️
Feminismi Feminismi
Letsgobrandon Letsgobrandon
Haudalle kusija Haudalle kusija
Olipa yllätys.. Olipa yllätys..
Boomer Boomer
Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla.. Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla..
Politiikka tiivistettynä Politiikka tiivistettynä
Toiset huolehtii taas ulkomaista.. Toiset huolehtii taas ulkomaista..
Alkoholin etämyynti Alkoholin etämyynti
Veikkaus on suomen suurin kusetus Veikkaus on suomen suurin kusetus
Pissis is, what pissis does Pissis is, what pissis does
Olennaisin neekerioppi Olennaisin neekerioppi
Shillä lhailla! Shillä lhailla!
Demonit hästää Demonit hästää
Pena Pena
Yle propagandaa taas 8. Yle propagandaa taas 8.
Vähän demaria iltaan. Vähän demaria iltaan.
Ministerit B-Studiossa Ministerit B-Studiossa
Bidenin hallinnon juutalaiset Bidenin hallinnon juutalaiset
verkkouutiset verkkouutiset
 515 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
22.10.2021 09:25:58
[ + 2 | ]

Olet murhaaja

[57666] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [601x367] [] []
tiedosto.jpg

liha

(79)  · 

maito

(66)  · 

vegaani

(62)
22.10.2021 09:54:18
#509626 [+5] Piilota Suosittele

Vegaanit on pahempia murhaajia kun ensin vaan kylmän rauhallisesti repivät juurekset ja muut kasvit maasta ja puista. Eli jättävät vähemmän ruokaa muille eläimille ja jättävät puut ja pusikot kitumaan pystyyn. Eihän lehmiltäkään revitä jalkaa irti, ja jätetä sitä kitumaan kuoliaaksi.

22.10.2021 10:00:00
#509629 [+1] Piilota Suosittele

Maitoa en käytä, mutta maitotuotteita kyllä. Lihaa menee noin kahdella aterialla viikossa, ihan terveydellisistä syistä. Muutoin voisin vetää vaikka joka päivä, on se niin hyvää. Kanamunat on mainioita, niistä voi tehdä vaikka munavoita.

22.10.2021 13:33:02
#509677 [+-] Piilota Suosittele

>>509629
Pieni liraus maitoo on jees tummassa kahvissa. Muutenkin ruoanlaitossa menee joskus plus kananmunia menee varmaa aina kun leipoo. Tietysti munat varsinkin aamiaisella on 5/5 jossain leivän välissä paistettuna tai keitettynä. Ja liha nyt vaan on helvetin helppo antamaan makua ja pitämään nälkää poissa. Joskus tulee vahingossa vege päiviä mutta tarkoituksellista se ei ole.

23.10.2021 11:51:52
#510002 [+1] Piilota Suosittele

Perhana. Söin aamiaiseksi 2 siivua pekonia, paistetun munan, sämpylän jonka päällä oli juustoa ja metukkaa, ja kruunasin kauheuden banaanijugurtilla. Olen massamurhaaja saatana!

[ 7 viestiä | ]