Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Olisit äänestänyt paremmin! Olisit äänestänyt paremmin!
Huutista 🤣 Huutista 🤣
Itsenäinen ajattelija Itsenäinen ajattelija
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c “You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
Honkasalo, kaksinaismoralismi Honkasalo, kaksinaismoralismi
SDP VS PS SDP VS PS
Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣 Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣
Marx Marx
Jordan Klepper - Takes On the Million MAGA March Jordan Klepper - Takes On the Million MAGA March
Sdpkin putinin puolue. Sdpkin putinin puolue.
Sanna Sanna
Monesko riittää? Monesko riittää?
Amatitaito. Amatitaito.
BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party
Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa
Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan! Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan!
Kiljunen ja kokoukset Kiljunen ja kokoukset
Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta
Multikult.. Multikult..
Veikkaus on suomen suurin kusetus Veikkaus on suomen suurin kusetus
Pari kuvaa 3 Pari kuvaa 3
Ukraina saa tukea jopa avaruudesta Ukraina saa tukea jopa avaruudesta
Perustelut raiskaukselle. Perustelut raiskaukselle.
Laitetaan nyt tännekin tämä Laitetaan nyt tännekin tämä
 591 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto
12.02.2022 14:35:39
[ + 4 - | ]

Yle

[61652] [20220212_133518.jpg] [0.35 MB] [1500x1500] [] []
20220212_133518.jpg

yleisradio

(64)
12.02.2022 15:12:52
#547124 [+6] Piilota Suosittele

Jännä että Ylellä on kyllä huomattu että liiallinen määrä suomalaisia on ilmastolle tuhoisaa mutta ei osata laskea että joka matusta tulee osa tätä ongelmaa ku ne pääsee Suomeen.

12.02.2022 15:16:33
#547125 [+3] Piilota Suosittele

eikös joku laskenu että pelkästään hengittämällä intialaiset tuottaa hiilidioksiidia enempi ku koko suomen päästöt yhteensä ....

12.02.2022 20:40:47
#547181 [+3] Piilota Suosittele

No se kyllä on totta, että lapsettomuus on toiseksi paras hiilineutraali teko. Breivik puolestaan alensi ihmisen aiheuttamaa hiilijalanjälkeä jo reippaammin.

13.02.2022 00:01:12
#547265 [+-] Piilota Suosittele

meitä ei ole liikaa sen takia että me tehdään liikaa lapsia vaan sen takia että me eletään liian pitkään
määrä romahtaa ennenpitkää koska ei tässä sentään ikuisia olla ja lapsiluku on ollut alle 2.1 jo 60-luvulta alkaen
vinksahtanut ikärakenne sen sijaan aiheuttaa jo nyt ongelmia joista tulee ylitsepääsemättömiä jo kauan sitä ennen
jos nyt yritettäisiin tehdä niitä lapsia niin maassa olisi nuoriakin ihmisiä vielä parinkyt vuoden päästä

13.02.2022 04:16:15
#547309 [+1] Piilota Suosittele

Yle on ilmastonäkökulmasta oikeassa. Jokainen syntymättä jäänyt lapsi on ilmastotavoitteille voitto.

Mutta vain ilmastotavoitteille, ja oletuksella, ettei korvata tuonnilla.

13.02.2022 14:54:39
#547366 [+-] Piilota Suosittele

>>547333 Eipä ollu! 😜 Sinun kannattais levittää hakualuetta, sinä tiedät sanat, vähäinen kyky loogiseen ajatteluun vain estää laulamasta. Ja sitä paitsi olen tainnut jo kertoa kuka olen, sie vain oot liian tyhämi ymmärtämään. 😉

[ 14 viestiä | ]