Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 840 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Galluppeja. Galluppeja.
Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä
Aatu Aatu
Eri paskaa. Sama jutku. Eri paskaa. Sama jutku.
Persut 👍 Persut 👍
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Pieni ero Pieni ero
Henriksson ja suomalaisten karkoitus Henriksson ja suomalaisten karkoitus
Mestari Mestari
Kiljusen herrasväki Kiljusen herrasväki
Joko Media tai Sanna valehteli. Joko Media tai Sanna valehteli.
Uskonto Uskonto
Emma Emma
Iikka ja Riikka Iikka ja Riikka
Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look
Kehari idiootti suvakki Kehari idiootti suvakki
Sanaa anteroille. Sanaa anteroille.
Itsenäinen ajattelija Itsenäinen ajattelija
Putinin hyödyllisiä idiootteja. Putinin hyödyllisiä idiootteja.
Yle propagandaa taas 32. Yle propagandaa taas 32.
Kepulitkin mainostaa arabiaksi Kepulitkin mainostaa arabiaksi
Nyt ei naurata. Idiotismi. Nyt ei naurata. Idiotismi.
Vasemmat Vasemmat
@-
 926 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.67 MB, 1 tiedosto
22.03.2019 19:54:20
[ + 7 - | ]
👑 Katsotuin 22.03.2019.

RASMUS

[26628] [nimeton.png] [0.67 MB] [990x782] [] []
nimeton.png

rasmus

(29)  · 

juutalaiset

(70)  · 

jutku

(89)  · 

metku

(14)
23.03.2019 09:45:02 | 09:45:56
#175232 [+-] Piilota Suosittele

>>175007
>>175061
Joo :D mut selittäkääs mulle miksi jotkut vihaa juutalaisia niin paljon? Onko se se koronkiskontaperinne ja muu epäasiallinen kaupankäynti, joka johtui siitä, että heille ei aikanaan annettu lupaa omistaa maata, ts. peltoa viljeltäväks?

Älykkäämpiä ja menestyneempiä ovat kuin keskiverto kaukaasialainen. Nobeleitakin suhteessa väkilukuun ~10x enemmän. Mikähän on Negridien osuus...

23.03.2019 10:51:19
#175278 [+-] Piilota Suosittele

>>175234
Rumia ne ovat meidän silmään kuten kaikki arabit, hevospärstöjä suorastaan, mutta eivät läskejä. Siis Israelin-juutalaiset. 2v Spetsnaz-tyylisessä pakollisessa armeijassa molemmille sukupuolille (muunsukupuoleset ammutaan) nuorena varmaan opettaa tavoille.

175255

Nii mut ei ne kaikki

23.03.2019 14:11:48
#175354 [+-] Piilota Suosittele

175289

No vittuako niitä tänne päästetään? Vittujen kevät!

>>175327
Israelin sotavoimiin ei oikeasti huolita kuin arabeja

Juutalaiset ovat DNA-tutkimuksen perusteella ihan samaa porukkaa kuin ympärysvaltiot. Ainoa mikä niitä erottaa on uskonto, ja siinä kolkassa johon mielestäni voisi sijoittaa pari ydinpommia, ovat ihmiset hyvin fundamentalistisiä.

24.03.2019 12:09:24
#175837 [+-] Piilota Suosittele

>>175464
Puolustan juutalaisia koska olen itse jotain 128- tai 256-osa puolijuutalainen, enkä ymmärrä arabien vihaa heidän ympärillään.

>>175750
Olen itse ollut saamelaisena Israelin sotilaana

I find that very hard to believe.

Mee sinne raksalle painamaan valuperttiä vaan, ja anna aikuisten jutella.

[ 12 viestiä | ]