Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 855 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Biden Biden
"Vasurit loukkaantuvat helposti" "Vasurit loukkaantuvat helposti"
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon
Sannan flow haahuilut Sannan flow haahuilut
Lievä persufobia akalla. Lievä persufobia akalla.
Oulu Oulu
Hesari 🤣 Hesari 🤣
Kaksoisstandardi. Kaksoisstandardi.
Emma Emma
Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
fatim diarrhea fatim diarrhea
Tynkkysen tuomio.. Tynkkysen tuomio..
Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
Muutama kuva 29. Muutama kuva 29.
Mahtava uusi keksintö... Mahtava uusi keksintö...
Rehellisyys on 1. Rehellisyys on 1.
Parempia ihmisiä Parempia ihmisiä
Demonit hästää Demonit hästää
Milloin pyydetään hevoselta anteeksi? Milloin pyydetään hevoselta anteeksi?
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
SDP SDP
Lahden demari Eerik Mantere Lahden demari Eerik Mantere
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
@-
 928 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.67 MB, 1 tiedosto
22.03.2019 19:54:20
[ + 7 - | ]
👑 Katsotuin 22.03.2019.

RASMUS

[26628] [nimeton.png] [0.67 MB] [990x782] [] []
nimeton.png

rasmus

(29)  · 

juutalaiset

(70)  · 

jutku

(89)  · 

metku

(14)
23.03.2019 09:45:02 | 09:45:56
#175232 [+-] Piilota Suosittele

>>175007
>>175061
Joo :D mut selittäkääs mulle miksi jotkut vihaa juutalaisia niin paljon? Onko se se koronkiskontaperinne ja muu epäasiallinen kaupankäynti, joka johtui siitä, että heille ei aikanaan annettu lupaa omistaa maata, ts. peltoa viljeltäväks?

Älykkäämpiä ja menestyneempiä ovat kuin keskiverto kaukaasialainen. Nobeleitakin suhteessa väkilukuun ~10x enemmän. Mikähän on Negridien osuus...

23.03.2019 10:51:19
#175278 [+-] Piilota Suosittele

>>175234
Rumia ne ovat meidän silmään kuten kaikki arabit, hevospärstöjä suorastaan, mutta eivät läskejä. Siis Israelin-juutalaiset. 2v Spetsnaz-tyylisessä pakollisessa armeijassa molemmille sukupuolille (muunsukupuoleset ammutaan) nuorena varmaan opettaa tavoille.

175255

Nii mut ei ne kaikki

23.03.2019 14:11:48
#175354 [+-] Piilota Suosittele

175289

No vittuako niitä tänne päästetään? Vittujen kevät!

>>175327
Israelin sotavoimiin ei oikeasti huolita kuin arabeja

Juutalaiset ovat DNA-tutkimuksen perusteella ihan samaa porukkaa kuin ympärysvaltiot. Ainoa mikä niitä erottaa on uskonto, ja siinä kolkassa johon mielestäni voisi sijoittaa pari ydinpommia, ovat ihmiset hyvin fundamentalistisiä.

24.03.2019 12:09:24
#175837 [+-] Piilota Suosittele

>>175464
Puolustan juutalaisia koska olen itse jotain 128- tai 256-osa puolijuutalainen, enkä ymmärrä arabien vihaa heidän ympärillään.

>>175750
Olen itse ollut saamelaisena Israelin sotilaana

I find that very hard to believe.

Mee sinne raksalle painamaan valuperttiä vaan, ja anna aikuisten jutella.

[ 12 viestiä | ]