Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 814 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Äärioikeisto on pahin.. Äärioikeisto on pahin..
Yle propagandaa taas 31. Yle propagandaa taas 31.
VKN, 2. Varapuheenjohtaja. VKN, 2. Varapuheenjohtaja.
Sdp ja nimby Sdp ja nimby
Alkon tj. Alkon tj.
6 kiihoittavaa kuvaa 6 kiihoittavaa kuvaa
Purra, Lindtman ja Tytti Purra, Lindtman ja Tytti
Linkola kertoo totuuden vihreistä Linkola kertoo totuuden vihreistä
Stubb. Stubb.
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
Propagandaa Propagandaa
Neekerin NATO ulinat Neekerin NATO ulinat
Trump ja twitter Trump ja twitter
Puola ei ryssää kumartele. Puola ei ryssää kumartele.
Luottamus poliisin voi ehkä rakoilla.. Luottamus poliisin voi ehkä rakoilla..
Meemit. Meemit.
Vasemmisto Vasemmisto
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle! Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
Perustelut raiskaukselle. Perustelut raiskaukselle.
Näistä kuoriutui julkisia fasisteja. Näistä kuoriutui julkisia fasisteja.
Hallitus hoitaa taas 🤦‍♂️ Hallitus hoitaa taas 🤦‍♂️
Veikkaus on suomen suurin kusetus Veikkaus on suomen suurin kusetus
Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA
Persut 👍 Persut 👍
 522 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto
09.09.2021 08:25:33
[ + 5 - | ]

Verotusta lisää..

[56555] [20210909_082444.jpg] [0.23 MB] [1040x1490] [] []
20210909_082444.jpg

09.09.2021 09:41:39
#498837 [+5] Piilota Suosittele

Miten ois verotus joka houkuttelee yrittäjyyteen ja työntekoon.

Kyllähän se nyt vituttaa kun palkasta lähtee puolet, ja jos kaikki verot lasketaan, noin 70-90%.

09.09.2021 14:03:45
#498885 [+-] Piilota Suosittele

>>498844
Kun tästä nyt ei perkele sentään kulje bussia työmaalle 5 min välein (ymmärrän kyllä miksi), niin 2028 bensa on sen 4€/l mutta jos koskevat dieselii.. ääh, ovat jo koskeneet, taidan ryhtyä terroristiksi tai palkata kuutaman, meillähän niitä on jo tilattu >:)

[ 14 viestiä | ]