Anna suomen vajota omassa rauhassa kohti hautaansa. Menkää ja äänestäkää suomen putoamisen puolesta.
51 miljardia euroa EU-takuita velkaa kohta 150 miljardia euroa Vienti kreikan tasolla, ehkä huonommassakin Työvoiman kanssa ongelmia Työpaikkojen puute Sairaanhoidon alentunut tila Koulutuksen alentunut tila Jatkuva, eli krooninen vanhustenhoidon huono tila Mielenterveyden hoidon huono tila niin aikuisilla, kuin nuorilla Verotaakan jatkuva kasvu
Tässä vain pieni osa suomen ongelmista. Tämä ei tule korjaantumaan.
>>502484 Ei ole työpaikoista pula, just huudellaan työvoimapulaa, pitää tuoda teknologiateollisuudelle noin 130tuhatta osaajaa ulkomailta. Ai milläkö palkalla? No mieluiten alle 9€/h ja tarvittaessa valmius 3-vuoro työhön, 0-tunti sopimuksilla ja työnantajalle joustavilla ehdoilla. Suomalaiset työttömät on niin vaarallisia kun saattavat kysellä lomien, lisien ja tes:n mukaisen palkan perään, eihän sellainen käy...
[
5 viestiä
|
]
⭰
the way forward
Sanna haastattelussa.
Ongelmia.
Suvakki
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
Persuja ei saa kritisoida
Hallitus hoitaa taas 🤦♂️
kuningas
likka kivi taas aivopieree 🤦♂️
Yin ja yang.
Vihreä siirtymä.
Vasurisuvakki 🤦♂️
Joni Jaakola
Prinsessa Sanna
Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa
Luolastolainen psykologilla
Tein HS vaalikoneen 😁
Yes
Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä