Vasemmisto: - Suomi ja suomalaiset ovat etuoikeutettuja ja heitä pitää rangaista. Lisää veroja! Ja leikata pitää. Poistetaan nyt tällä kertaa vaikkapa eläkeputki. Yhtään oikeistopuoluetta ei ole hallituksessa, mutta silti oikeisto vika jollain tavalla - Meidän pitää pelastaa koko maailma. Rajattomasti islamisteja tänne. Talibanit ok, ISIS ok, ISIS-k ok, meillä on tilaa! Kaikkien taustat tunnetaan! Naiset ja lapset pitää pelastaa (otetaan lähes täysin vain miehiä Suomeen).
>>499268 ah katsoin tän videon monta kertaa putkeen ja nauroin itseni melkei hengiltä. mielettömän euforinen tunne kun jotain vassaria ahdistaa nii paljo että se huutaa ja itkee.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Luottamus poliisiin kasvaa?
Hutisalo 🤦♂️
Kappas, taas Sanna vähän uudisti lakeja..
Trump ja twitter
Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia?
Politiikkaa
Suvi "talousnero" Auvinen
Vihreä siirtymä.
Yhy yhy yh yh yhy yhyy
Sdp
Propagandaa
Oulu
Ylen kaksinaismoralismi.
Vasemmisto
Joni Baidee lähtee nyt aamusavuille
Ukraina saa tukea jopa avaruudesta
Persuja ei saa kritisoida
Suvakkipojan taivas
Tietovisa
Redskins Owner Caves To Leftist Mob Decides To Change Team Name