Vasemmisto: - Suomi ja suomalaiset ovat etuoikeutettuja ja heitä pitää rangaista. Lisää veroja! Ja leikata pitää. Poistetaan nyt tällä kertaa vaikkapa eläkeputki. Yhtään oikeistopuoluetta ei ole hallituksessa, mutta silti oikeisto vika jollain tavalla - Meidän pitää pelastaa koko maailma. Rajattomasti islamisteja tänne. Talibanit ok, ISIS ok, ISIS-k ok, meillä on tilaa! Kaikkien taustat tunnetaan! Naiset ja lapset pitää pelastaa (otetaan lähes täysin vain miehiä Suomeen).
>>499268 ah katsoin tän videon monta kertaa putkeen ja nauroin itseni melkei hengiltä. mielettömän euforinen tunne kun jotain vassaria ahdistaa nii paljo että se huutaa ja itkee.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Äärioikeistolaista terrorismia
Kolmekymppiset ennen ja jälkeen.
kivoja pelihetkiä
Mutku Marin! 2
ei suju ihan niinku eurooppalaisilla..
yle paskaa
fasismi
Ensi lumi
Arvuuttaja
Tyty latelee faktoja
unelma
Tämähän on hyvä uutinen
Ennustus toteutui
oikealta ylämummoon
Ruotsi skenaario 2030
Persujen unelma paremmasta Suomesta
Missä Ruotsi?
Jokainen mamu on lottovoitto
Näppäimistö
Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä.