Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Laura ja Leo - Mediamonsteri Laura ja Leo - Mediamonsteri
Tynkkysen tuomio.. Tynkkysen tuomio..
Huutista 🤣 Huutista 🤣
Upeaa, mahtavaa! Upeaa, mahtavaa!
Äärioikeisto ja muutama kuva. Äärioikeisto ja muutama kuva.
Meemit. Meemit.
Kunnon antifa 🤣 Kunnon antifa 🤣
Ihana Sanna ❤ Ihana Sanna ❤
Intian kosto Intian kosto
Hitlerin puhe. Aatu oli erittäin jalo ja älykäs monilahjakkuus Hitlerin puhe. Aatu oli erittäin jalo ja älykäs monilahjakkuus
Jauhotus Jauhotus
Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana
Iltasanomat propagandaa välissä. Iltasanomat propagandaa välissä.
Satu ❤ Satu ❤
Iiris ja vaalit. Iiris ja vaalit.
Ministerit B-Studiossa Ministerit B-Studiossa
Vihreiden uusi puheenjohtaja. Vihreiden uusi puheenjohtaja.
IS propagandaa. IS propagandaa.
Itsenäinen ajattelija Itsenäinen ajattelija
Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta
Kiljusen herrasväki Kiljusen herrasväki
Sosialismi ja nuoret. Sosialismi ja nuoret.
Vihreää itkua. Vihreää itkua.
Siksi PS Siksi PS
 758 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 2 tiedostoa
16.08.2021 15:23:25
[ + 3 | ]

Arvovalinta.

[55813] [20210816_152203.jpg] [0.06 MB] [828x613] [] []
20210816_152203.jpg
[55812] [20210816_152207.jpg] [0.04 MB] [828x644] [] []
20210816_152207.jpg

taleban

(9)  · 

trump

(333)
17.08.2021 08:42:34
#490794 [+-] Piilota Suosittele

>>490632

Kertoo twitterin moraalista. Porrukka, joka käyttää, alistaa esim. Naisia saa puhua twitterissä vapaasti. Ehkä ovat luvanneet, että jos kertoo milloin tulee seuraava terrori-isku niin saa pitää tilinsä.

17.08.2021 09:02:39
#490795 [+-] Piilota Suosittele

>>490794
Niin, moni rosvo ja tappajakin käyttää. Kyse ei olekkaan siitä miten elämässään toimii vaan siitä, ovatko twiitit sääntöjen mukaisia. Jos tappajamurhaajalastensyöjä julkaisee vain siveitä runoja, niin se on ok.

[ 10 viestiä | ]