Noh, ei se mitään. Veroeuroja kukaan ei kaipaakaan. Sitten alkaa taas alusta business as usual. 45 pakolaista maksaa kuukaudessa valtiolle 300 000 euroa. Elikä valtio maksaa 45 pakolaisen pitämisestä sille taholle tuon verran. ja yllätykseksi siellä on paljon poliitikkoa, spr-liittymää näissä hommissa.
Ehkä on parempi oikeasti vain lopettaa verollinen työnteko, kun ei siitä tule kerran mitään mainittavaa hyötyä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Muutama kuva 25.
Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Ukraina saa tukea jopa avaruudesta
Yle propagandaa taas 21.
Parempia ihmisiä
Hs propagandaa taas.
BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto
Mielenosoitus
HS propagandaa osa 20
Kansa
Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA
Political Correctness
Tämä selittää kaiken...
Vasemmiston taloustieto.
Mestarikin on koukkunokka
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
VKN, 2. Varapuheenjohtaja.
Töhrijät.
Kokoomus
rankka viikko
Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista.