Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 809 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Muutama kuva 25. Muutama kuva 25.
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Ukraina saa tukea jopa avaruudesta Ukraina saa tukea jopa avaruudesta
Yle propagandaa taas 21. Yle propagandaa taas 21.
Parempia ihmisiä Parempia ihmisiä
Hs propagandaa taas. Hs propagandaa taas.
BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto
Mielenosoitus Mielenosoitus
HS propagandaa osa 20 HS propagandaa osa 20
Kansa Kansa
Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA
Political Correctness Political Correctness
Tämä selittää kaiken... Tämä selittää kaiken...
Vasemmiston taloustieto. Vasemmiston taloustieto.
Mestarikin on koukkunokka Mestarikin on koukkunokka
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c “You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
VKN, 2. Varapuheenjohtaja. VKN, 2. Varapuheenjohtaja.
Töhrijät. Töhrijät.
Kokoomus Kokoomus
rankka viikko rankka viikko
Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista. Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista.
Pakolliset meemit Pakolliset meemit
muista kättä toisten taskuun muista kättä toisten taskuun
 484 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto
09.11.2021 21:31:15
[ + 3 - | ]

Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin

[58295] [punainematto.jpg] [0.27 MB] [1117x869] [] []
punainematto.jpg

haavisto ohisalo maahant

10.11.2021 01:13:40
#514821 [+-] Piilota Suosittele

Noh, ei se mitään. Veroeuroja kukaan ei kaipaakaan.
Sitten alkaa taas alusta business as usual. 45 pakolaista maksaa kuukaudessa valtiolle 300 000 euroa. Elikä valtio maksaa 45 pakolaisen pitämisestä sille taholle tuon verran. ja yllätykseksi siellä on paljon poliitikkoa, spr-liittymää näissä hommissa.

Ehkä on parempi oikeasti vain lopettaa verollinen työnteko, kun ei siitä tule kerran mitään mainittavaa hyötyä.

[ 2 viestiä | ]