Kampin edessä oli idioottien kokoontumisajot eilen ja siellä oli myös ko. puolueen mainos esillä. Ikivanha paskanen pakettiauto jokan kylkeen oli teipattu ehdokkaiden mainokset. Ei vissiim rahan kerjäys oo lähteny vielä kunnolla tulille.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Kirurgit
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
Milloin pyydetään hevoselta anteeksi?
8 miljardia terveisin demarit
Halla-aholla on asiaa
Paavo 🤦♂️
Citykani
Mielenosoitus
Demarit ja keskusta 😂
Hallitus 2.
Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani
Koiron transformaatio
Shillä lhailla!
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla
päästä se lavuaari sisään
Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua
Kansan edustaja
Letsgobrandon
Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata