Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Glopalismi Glopalismi
VOI SAAT.. VOI SAAT..
Meikän ilme kun kuuntelen vihervasureiden kovistelua.. Meikän ilme kun kuuntelen vihervasureiden kovistelua..
Vasemmistopoliitikko. Vasemmistopoliitikko.
Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia? Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia?
Perustelut raiskaukselle. Perustelut raiskaukselle.
Kansa Kansa
Vihervassarit tappelee :D Vihervassarit tappelee :D
Äänestä persua Äänestä persua
Sebun kaljat Sebun kaljat
Elokapinallisia pidätetään Elokapinallisia pidätetään
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Vasemmisto. Vasemmisto.
MINÄMINÄMINÄMINÄ MINÄMINÄMINÄMINÄ
Virgin voting Virgin voting
Olisit äänestänyt paremmin! Olisit äänestänyt paremmin!
Kirurgit Kirurgit
Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look
Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
Jussi taas laukoo totuuksia. Jussi taas laukoo totuuksia.
Vasemmat Vasemmat
Melkoinen mainos 🤣 Melkoinen mainos 🤣
Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️ Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️
Mestari Mestari
 412 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.09 MB, 1 tiedosto
22.12.2024 20:01:23
[ + 0 | ]

Kun joku ivailee Puolan kustannuksella

[76129] [poland_defence.mp4] [1.09 MB] [468x360] [28.73s] [] []

puola

(59)  · 

puolustelu

 · 

trolli

(32)  · 

onnistui

22.12.2024 22:49:14
#668571 [+1] Piilota Suosittele

Dodo kun Kent Carnivore postaa miten Suomalainen siementeollisuus tietoisesti myrkyttää Suomalaisia eikä Evira tai mikään muu virallinen valvontataho ole tätä vieläkään tajunnut!

23.12.2024 15:49:53
#668674 [+-] Piilota Suosittele

>>668671 No enpä ole ymmärtänyt yhdistää. Perkele kun liityin tänne niin myöhään, että en tiedä miten kukainenkin on profiilinimeään muutellut.

23.12.2024 16:57:25
#668696 [+-] Piilota Suosittele

>>668695 Oletpas nyt jäit kiinni, oot kissFM chätissä ja jahtaat tyttöjä! olet pedari mä tiedän etkä voi sanoo mitään! Yy kaa koo, meni lukkoon ja avaimet lens taivaaseen suli jo mä oon oikeessa etkä voi perua! t. rapupelle

[ 14 viestiä | ]