Jenkkimediasta iso osa on kusessa jos Trump häviää, mistä sitten jäkätetään koko ajan? Surkeinta tässä on että suomalaisetkin isot tekijät ovat päättäneet kopioida amerikkalaisia vastaavia.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Rahaa palaa..
Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018
sannan palvojat
vastuunpakoilu
Kehari idiootti suvakki
Kela
VKK Kesäkokous
Nii!
Pakollinen meemi.
Joni Baidee lähtee nyt aamusavuille
Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo
Olennaisin neekerioppi
Femakolla oli vaikeaa 😢
Keskusta taas 🤦♂️
Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on