Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 814 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Luottamus poliisiin kasvaa? Luottamus poliisiin kasvaa?
Ei meillä ole korruptiota... Ei meillä ole korruptiota...
Demonit hästää Demonit hästää
Kunnon antifa 🤣 Kunnon antifa 🤣
Persut petti kansan jälleen Persut petti kansan jälleen
Suomalaiset on rasisteja Suomalaiset on rasisteja
Pelon lietsonta Pelon lietsonta
Vasemmisto ja Nato. Vasemmisto ja Nato.
SIIS MIKÄ SIIS MIKÄ
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
Vasemmisto. Vasemmisto.
Hesari 🤣 Hesari 🤣
Itsenäinen ajattelija Itsenäinen ajattelija
Ellen DeGeneres Enabled Gay Executive To Sexually Assault Staff Ellen DeGeneres Enabled Gay Executive To Sexually Assault Staff
Yle propagandaa taas 30. Yle propagandaa taas 30.
Kommarit 🤦‍♂️ Kommarit 🤦‍♂️
Persut 👍 Persut 👍
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
sanna ei ummarra sanna ei ummarra
Juutalaiset tekee gojimeista homoja Juutalaiset tekee gojimeista homoja
Feminismi Feminismi
Oops.. Oops..
Harri, vanha paljuhomo Harri, vanha paljuhomo
Jauhotus Jauhotus
 635 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.76 MB, 5 tiedostoa
10.10.2021 20:08:44
[ + 2 | ]

Vasemmiston jäsen..

[57296] [20211002_185633.jpg] [0.12 MB] [1080x998] [] []
20211002_185633.jpg
[57295] [20211010_200659.jpg] [0.09 MB] [582x635] [] []
20211010_200659.jpg
[57294] [20211010_200703.jpg] [0.05 MB] [598x285] [] []
20211010_200703.jpg
[57293] [Screenshot_20211010-193346_Twitter.jpg] [0.88 MB] [1080x1757] [] []
Screenshot_20211010-193346_Twitter.jpg
[57292] [Screenshot_20211010-200721_Samsung-Internet.jpg] [0.63 MB] [1079x1716] [] []
Screenshot_20211010-200721_Samsung-Internet.jpg

elokapina

(118)  · 

kommunistit

(12)  · 

vasemmisto

(216)
10.10.2021 21:53:09
#507054 [+4] Piilota Suosittele

Eikö se paras liike olisi olla tekemättä mitään tai minimoida oma kulutus? Mikä hiton idea se sellainen on, että vaaditaan muita lopettamaan kulutus, jottai voi itse rallattaa ja rellestää, kuin aiemminkin.
Noo, kai sitä noinkin saa huomiokiintiönsä täyteen.

[ 5 viestiä | ]