Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 841 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Yle propagandaa taas 8. Yle propagandaa taas 8.
Vastaus ohessa! Vastaus ohessa!
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
Rosollipuolue. Rosollipuolue.
Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren! Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren!
LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity
ylen kiukuttelusta ylen kiukuttelusta
Mestarikin on koukkunokka Mestarikin on koukkunokka
6 kiihoittavaa kuvaa 6 kiihoittavaa kuvaa
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
joe pedo joe pedo
Vihreää itkua. Vihreää itkua.
Stea Stea
Vassari wojak Vassari wojak
Keskusta taas 🤦‍♂️ Keskusta taas 🤦‍♂️
Make America Sane Again Make America Sane Again
Ihana nainen Ihana nainen
Taponen 🤦‍♂️ Taponen 🤦‍♂️
Tarina Tarina
Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Vasemmat Vasemmat
Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich
Hutisalo ding dong! Hutisalo ding dong!
 660 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.24 MB, 2 tiedostoa, 07.10.2021 02:22:38
[ + 4 | ]

Lisää kuvia, saatana

[57181] [tiedosto-1.jpg] [0.13 MB] [703x856] [] []
tiedosto-1.jpg
[57180] [tiedosto-2.jpg] [0.12 MB] [1080x1698] [] []
tiedosto-2.jpg

elokapina

(118)  · 

tynkkynen

(39)  · 

rasismi

(148)
07.10.2021 08:11:44
#506184 [+3] Piilota Suosittele

Suomi-niminen reservaatti entiselle suomalaisuudelle. Suomen asiat käsitellään muualla. Suomen raha-asiat käsitellään muualla. Suomi ei enää hoida infraansa. Omaisuus on kutakuinkuinkin myyty. Metsät ja vedet jäljellä.

Suomen tarina oli hetken unelmaa, sammui ja kuului kuolon korinaa.

07.10.2021 17:57:20
#506258 [+2] Piilota Suosittele

Voisikohan hommaa hoitaa niin, että poliisia jolla on muutenkin kädet täynnä, ei työllistettäisi? Ei kai se voi olla ainoa keino maata keskellä tietä.

[ 5 viestiä | ]