Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Fake News presidentti Dumpsterista Fake News presidentti Dumpsterista
Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja
Harri, vanha paljuhomo Harri, vanha paljuhomo
Boomeri 🤣 Boomeri 🤣
Taistelevien työläisten eturintama! Taistelevien työläisten eturintama!
Hei hei Suomi. Kiitos hallitus. Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
Taloudesta Taloudesta
The Left wants to abolish the Police....does the Black community The Left wants to abolish the Police....does the Black community
Iltasanomat propagandaa välissä. Iltasanomat propagandaa välissä.
Halla ja Biden Halla ja Biden
Jenkeissä Jenkeissä
Suomalaisen sossuvirkailijan normi duunipäivä Suomalaisen sossuvirkailijan normi duunipäivä
sanna ei ummarra sanna ei ummarra
Keskusta taas 🤦‍♂️ Keskusta taas 🤦‍♂️
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
Yle propagandaa 37. Yle propagandaa 37.
Aatu Aatu
Anna meidän rahat. Anna meidän rahat.
Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️ Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️
Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa? Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa?
HALLLLLEEEELUJA HALLLLLEEEELUJA
Tämä selittää kaiken... Tämä selittää kaiken...
Perussuomalaiset. Perussuomalaiset.
Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa? Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa?
 511 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto
20.10.2021 14:06:45
[ + 0 | ]

Suur-Suomi

[57594] [oo-niinkuin-olli.png] [0.52 MB] [769x2817] [] []
oo-niinkuin-olli.png

olli

(7)  · 

suur-suomi

(7)  · 

suomen

 · 

siirtokunnat

 · 

neekeri

(1402)  · 

afrikan-tähti

20.10.2021 14:15:19
#509332 [+6] Piilota Suosittele

Onkohan Ollin mielestä myös esim. Afrikan maat ja aasian/amerikan maat jotka vallattiin Brittien/Espanjan/Ranskan jne. toimesta ja sitten myöhemmin kun nämä valtaajat valtasivat lisää alueita niin esim. Algeria on syyllinen kolonialismiin koska olivat Ranskan alaisina?

20.10.2021 17:02:42
#509364 [+3] Piilota Suosittele

>>509363
Ei koska syyt. Syyt on varmaan se että ei olla neekereitä. Mitään muuta syytä en keksi. Tai ehkä oltiin ton mielestä myös siirtomaa, mutta siitä huolimatta oltiin syyllisiä. Ota nyt jostain heseläisestä omien pierujen haistelijasta selvää.

20.10.2021 17:42:34
#509390 [+1] Piilota Suosittele

>>509377
:D Siis suomea on riistetty ja suomi on ollut siirtomaana. Sen takiahan se on hauskaa kun joku natsi tulee tänne kertomaan kuinka me ollaan osa rasismia ja kolonisaatiota. Tai "hauskaa". Hauskaa olisi jos kukaan ei nuolis sen neekerin persettä vaan naurais sen ulos suomesta faktoilla. Luonnollisesti en tiedä Ollin mielipidettä esim. Algeriasta, mutta ulosannin perusteella Suomi = riistäjä, Algeria = riistettävä. Vaikka todellisuudessa asia on jotain muuta, mutta varmaan joku metaanin yliannostus tuhonnut aivot.

Heittäisin villin veikkauksen, että Suomesta on lähtenyt orjia enemmän suhteessa väestöön kuin afrikasta, toki Suomi on pieni maa ja afrikka suuri manner, mutta silti. Varmasti on monia alueita joista on lähtenyt vähemmän suhteessa kuin Suomesta.

20.10.2021 18:03:59
#509400 [+-] Piilota Suosittele

>>509390
Suomesta on lähtenyt orjia enemmän suhteessa väestöön kuin afrikasta

Käsittääkseni tästä on ihan jotain faktapohjaista tietoakin...

[ 11 viestiä | ]