Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

SDP SDP
Persu näkee tummaihoisen ihmisen Persu näkee tummaihoisen ihmisen
Kari. Kari.
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Persujen npc-lampaat Persujen npc-lampaat
Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️ Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️
Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä
Totuus euroopasta Totuus euroopasta
sankari sankari
Oho, taas marinaa.. Oho, taas marinaa..
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
RASMUS RASMUS
Yle hävisi Ruotsin vaalit. Yle hävisi Ruotsin vaalit.
ampumahiihto rasismia? ampumahiihto rasismia?
Demarit 🤦‍♂️ Demarit 🤦‍♂️
Sanna Sanna
Fatim diarra Fatim diarra
Sitä parempaa turvallisuutta Sitä parempaa turvallisuutta
Uuninpankkopoika Uuninpankkopoika
venäjän pelastaja venäjän pelastaja
Glopalismi Glopalismi
Hyvin on ympäristöministeri asioista perillä 🤦‍♂️ Hyvin on ympäristöministeri asioista perillä 🤦‍♂️
Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo
Vas. nuorison puh. joht. idiootti. Vas. nuorison puh. joht. idiootti.
 511 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto
20.10.2021 14:06:45
[ + 0 | ]

Suur-Suomi

[57594] [oo-niinkuin-olli.png] [0.52 MB] [769x2817] [] []
oo-niinkuin-olli.png

olli

(7)  · 

suur-suomi

(7)  · 

suomen

 · 

siirtokunnat

 · 

neekeri

(1402)  · 

afrikan-tähti

20.10.2021 14:15:19
#509332 [+6] Piilota Suosittele

Onkohan Ollin mielestä myös esim. Afrikan maat ja aasian/amerikan maat jotka vallattiin Brittien/Espanjan/Ranskan jne. toimesta ja sitten myöhemmin kun nämä valtaajat valtasivat lisää alueita niin esim. Algeria on syyllinen kolonialismiin koska olivat Ranskan alaisina?

20.10.2021 17:02:42
#509364 [+3] Piilota Suosittele

>>509363
Ei koska syyt. Syyt on varmaan se että ei olla neekereitä. Mitään muuta syytä en keksi. Tai ehkä oltiin ton mielestä myös siirtomaa, mutta siitä huolimatta oltiin syyllisiä. Ota nyt jostain heseläisestä omien pierujen haistelijasta selvää.

20.10.2021 17:42:34
#509390 [+1] Piilota Suosittele

>>509377
:D Siis suomea on riistetty ja suomi on ollut siirtomaana. Sen takiahan se on hauskaa kun joku natsi tulee tänne kertomaan kuinka me ollaan osa rasismia ja kolonisaatiota. Tai "hauskaa". Hauskaa olisi jos kukaan ei nuolis sen neekerin persettä vaan naurais sen ulos suomesta faktoilla. Luonnollisesti en tiedä Ollin mielipidettä esim. Algeriasta, mutta ulosannin perusteella Suomi = riistäjä, Algeria = riistettävä. Vaikka todellisuudessa asia on jotain muuta, mutta varmaan joku metaanin yliannostus tuhonnut aivot.

Heittäisin villin veikkauksen, että Suomesta on lähtenyt orjia enemmän suhteessa väestöön kuin afrikasta, toki Suomi on pieni maa ja afrikka suuri manner, mutta silti. Varmasti on monia alueita joista on lähtenyt vähemmän suhteessa kuin Suomesta.

20.10.2021 18:03:59
#509400 [+-] Piilota Suosittele

>>509390
Suomesta on lähtenyt orjia enemmän suhteessa väestöön kuin afrikasta

Käsittääkseni tästä on ihan jotain faktapohjaista tietoakin...

[ 11 viestiä | ]