Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 831 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Jeesuksella on asiaa Jeesuksella on asiaa
Moonman - White Pills Moonman - White Pills
Oli uutisissa.. Oli uutisissa..
Helppoa, kun sen osaa Helppoa, kun sen osaa
Purra, Lindtman ja Tytti Purra, Lindtman ja Tytti
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Anna meidän rahat. Anna meidän rahat.
Marinin jo ties monesko huti Marinin jo ties monesko huti
Näistä kuoriutui julkisia fasisteja. Näistä kuoriutui julkisia fasisteja.
Sanna on isänmaallisesti suuntautunut. Sanna on isänmaallisesti suuntautunut.
jotain yhteistä jotain yhteistä
Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo
Olet murhaaja Olet murhaaja
Li Andersson Li Andersson
Hesari 🤣 Hesari 🤣
Ei meillä ole korruptiota... Ei meillä ole korruptiota...
Persu näkee tummaihoisen ihmisen Persu näkee tummaihoisen ihmisen
Purra ei usko tätäkään Purra ei usko tätäkään
Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh! Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh!
Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä? Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä?
Hallitustunnustelut aloitettu Hallitustunnustelut aloitettu
Sairasta paskaa Sairasta paskaa
Persun psykoosi Persun psykoosi
Miljonäärivero Miljonäärivero
 503 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
17.09.2021 20:52:26
[ + 3 | ]

Oho, taas marinaa..

[56765] [20210917_204856.jpg] [0.12 MB] [1284x1015] [] []
20210917_204856.jpg

marin

(115)  · 

kaksinaismoralismi

(8)
17.09.2021 22:24:57
#501739 [+2] Piilota Suosittele

>>501735
Jos tää on se laukkukauppajuttu niin taitaa olla laukkukauppa ja ympäristön ja taloutensa paskonut ja kulut valtiolle tehnyt kansainvälinen kaivosfirma vähän eri kokoluokan asioita. Mutta jos asiat näin koetaan niin mikäs minä siihen sitten tuomitsemaan.

18.09.2021 00:03:38
#501775 [+2] Piilota Suosittele

Minä laittaisin pihalle välittömästi. Samalla tavalla kuin olympialaisissakin varaslähdön ottanut. Lähtö tulee. Nähdään seuraavissa vaaleissa olisi sanoma.

Mutta kun ei. Ei uskalleta tuollaista tehdä. Siinähän kärsii hyväveliporukka.

18.09.2021 13:20:53
#501888 [+-] Piilota Suosittele

>>501740
Suurin ero ehkä on se, että vain tyhmät menee tohon laukkujuttuun ja terrafamesta joutuu kaikki kärsimään. Onhan tuo melko hölmöä marinilta, mutta kuten sanottua, vain tyhmät kärsii. Tai ei ne välttis ees kärsi, luulevat olevansa pääministereitä tai jotain kun ostaa samanlaisen laukun ja firma hyötyy.

[ 7 viestiä | ]