Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Politiikkaa Politiikkaa
Yle propagandaa 37. Yle propagandaa 37.
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Pari kuvaa 3 Pari kuvaa 3
Muutama kuva 25. Muutama kuva 25.
Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana
Intian kosto Intian kosto
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c “You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
Irstas viesti Irstas viesti
Vihreät valehtelee taas. Vihreät valehtelee taas.
Vasemmistopoliitikko. Vasemmistopoliitikko.
Teksti-tv 14.9.2022 s.103 Teksti-tv 14.9.2022 s.103
Vasemmisto. Vasemmisto.
Tytti ❤️ Tytti ❤️
Memuja Memuja
tissit tissit
Kumpaa äänestäisit! Kumpaa äänestäisit!
Hutisalo 🤣 Hutisalo 🤣
uskovaiset uskovaiset
Sote kusetus ja Leevin logiikka Sote kusetus ja Leevin logiikka
EU taas. EU taas.
Demarit vetää taas satasella seinään Demarit vetää taas satasella seinään
Keskusta myös 🤣 Keskusta myös 🤣
Stea Stea
 517 näyttökertaa, 32 viestiä, 0.68 MB, 2 tiedostoa
17.09.2021 16:46:17
[ + 5 | ]

Multikult..

[56761] [20210917_164512.jpg] [0.25 MB] [1080x1425] [] []
20210917_164512.jpg
[56760] [Screenshot_20210917-164536_Samsung_Internet.jpg] [0.43 MB] [1080x1474] [] []
Screenshot_20210917-164536_Samsung_Internet.jpg

stubb

(16)  · 

raiskari

(6)
17.09.2021 16:48:24
#501540 [+-] Piilota Suosittele

olkoot matu tai suomalainen ihan sama. raiskaaja on raiskaaja ja niitä pitäs kaikkia potkii päähän ja työntää suohon

17.09.2021 18:58:26 | 18:59:08
#501605 [+1] Piilota Suosittele

Kas kummaa, että jengi ottaa selfieitä julkkisten, että julkkispoliitikkojen kanssa.
Sitten hirveä poru, että juuri tämä julkkis varmasti kannattaa raiskauksia, kun oli kerran hänen kanssaan samassa kuvassa.
Noita selfieitä otetaan poliitikkojen jalkautuessa satoja päivässä.
Aivan kuten muinoinaan haettiin nimmareita.

30.10.2021 12:45:16
#511718 [+-] Piilota Suosittele

>>511716

Tietenkin, koska kysymyksessä oli "jokainen kiksinsä jostain saavat" ja se tiedetään, että päänkatkaisu on eräillä yleistä huvia. Elävältä tai kuolleelta.

30.10.2021 13:03:08
#511723 [+-] Piilota Suosittele

>>511719

Kyllä, mutta vain suomessa. Lähtömaassa yleisesti käytetty metodi. Sen tiesi jokainen kansalainen. Haastattelussa se on aivan normaalia jokapäiväistä toimintaa.

30.10.2021 13:17:20
#511736 [+1] Piilota Suosittele

>>511732

Kiinnitin vain huomion tekstiin:

"jokainen kiksinsä jostain saavat" ja antakoot näin heidän tehdä.

Charlie Hebdon tilanteen jälkeen moni somali, irakilainen juhlistivat facessa tapahtumaa suomessa. Uutisesta sai nauttia ja kirjoittaa sallivaan sävyyn.

30.10.2021 13:31:22
#511741 [+-] Piilota Suosittele

>>511736
Mistä perseestä keksit yhdistää tämän ja minun vastaukseen " Harri höpöttää kun sillä jöpöttää" kommenttiin?
Minulla ei ole täällä kristallipalloa josta näkisin mitä sinun päässä milloinkin liikkuu.

[ 32 viestiä | ]