panemista panemista
Pitäisikö naisia olla armeijassa enemmän? Pitäisikö naisia olla armeijassa enemmän?
Ei taas Ei taas
Cyberpunk Luolasto - Evilin back up Cyberpunk Luolasto - Evilin back up
Kyy Kyy
Tuossa rapussa haisee paskalle Tuossa rapussa haisee paskalle
Diego Maradona on kuollut jalkapallo Diego Maradona on kuollut jalkapallo
hand of loiri hand of loiri
boobs boobs
Sexy Sexy
Tuomaksen aika lähteä Tuomaksen aika lähteä
Mrilevain lentää pihalle R-kioskista Mrilevain lentää pihalle R-kioskista
Hiljaa saatana Hiljaa saatana
Mitä tarkoittaa tulevaisuusinvestointi ja elvytys? Mitä tarkoittaa tulevaisuusinvestointi ja elvytys?
Vanukas Vanukas
3d-palapeli 3d-palapeli
The setämies The setämies
ironia ironia
Tikkari Tikkari
Apustaja olut Apustaja olut
Raksalla Raksalla
pöllö delfiini pöllö delfiini
DORIME DORIME
Helsingin tuhoaja Helsingin tuhoaja
 1 058 näyttökertaa, 15 viestiä, 19.74 MB, 1 tiedosto, 29.05.2018 09:59:39
[ + 6 | ]

Jotkut pelit koukuttaa huolella

[12497] [Plays-God-of-War-Once-[720p].mp4] [19.74 MB] [1280x720] [] []

pelaa

 · 

god

(19)  · 

war

(22)  · 

immersio

29.05.2018 23:04:37 | 23:06:12
#60998 [+-] Piilota Suosittele

>>60994

Ei liity tähän mut täällä on kyllä jotain tyyppejä joista ei muuten kuulu mitään mutta auta armias kun postaat niiden mielestä paskan kuvan niin vali vali ini ini >:3 Tosin tämähän ei eroa mitenkään Nappulan meiningistä...

29.05.2018 23:18:42
#61001 [+-] Piilota Suosittele

>>60998

Liittyy juurikin tähän. Patalla on jäänyt sieni kutemaan anaaliin. Hän vain välillä "uskaltaa" omalla nimimerkilläänkin purkaa smug-peppukipuaan.

No mitäpä me pienistä, kun ei pienet meistä :3

30.05.2018 17:54:32
#61246 [+-] Piilota Suosittele

>>60994 Haistan vahvaa ja karvasta peppukipua sekä paranoiaa, koska en ole käyttänyt luolastoa aktiivisesti kohta kahteen viikkoon, lukuunottamatta kahta viimeistä päivää. Etkä ole mitenkään oman ritiikkisi yläpuolella, kumpi meistä kahdesta truuttaa kissa-anaalinsa tyhjäksi päivittäin ja kävi tästä noottia saatuaan kommentoimassa isoon osaan lähettämästäni shaibansguugelista "ihan paska media"? :D Mitä todisteita sulla edes on mun olleen se sonja, joka on käynyt huutelemassa kuvissasi? Ja miksi edes välität loppujen lopuksi, osuuko "sonja-k" herkkään kohtaan?

En ymmärrä mikä ajaa sinut kantamaan yksipuolista kaunaa viikkoja, vieläpä teoista jotka ei välttämättä ole minun tekemiäni. Vaikutat tekotaiteellisuutesi ohella selvästi pikkumaiselta ihmiseltä. Ja sonjista: sonjailu on betaversion anonyymi-käyttäjä-ominaisuus, joka täytyy muuttaa pätevämmäksi, tai järjestään poistaa. Se aiheuttaa nimenomaan esimerkinomaisia tilanteita joissa kumpikin osapuoli vain paskoo toistensa muroihin.

Toisaalta pidän aiheutuneesta, vaikken selvästi ole ainoa syypää kovin traagiselle tilanteellesi. Ehkä sinun pitäisi.. mmmMMMMMMM, miettiä minkälaista paskaa tunget palveluun? :D

[ 15 viestiä | ]