Taistelu vihreästä timantista Taistelu vihreästä timantista
Ryppy lääkärinä osa VI Ryppy lääkärinä osa VI
I love this post :3 I love this post :3
harvey harvey
Pääristä :D Pääristä :D
You shall not repost You shall not repost
servetit lensi servetit lensi
Muhkea löytöpalkkio Muhkea löytöpalkkio
Ei ole hyvän kirjan voittanutta :3 Ei ole hyvän kirjan voittanutta :3
Pieni pää Pieni pää
Pekoni Pekoni
me irl me irl
Opit tänään jotain uutta Opit tänään jotain uutta
False Positive - Seance False Positive - Seance
uskotko uskotko
gangsta paskaa gangsta paskaa
Goatse Ressu (klassikoita) Goatse Ressu (klassikoita)
Bisneskissa junailee Bisneskissa junailee
Not today -_- Not today -_-
Kauppias suosittelee Kauppias suosittelee
Ei osteta mitään >:3 Ei osteta mitään >:3
Its just a prank bro Its just a prank bro
Kakkaa tilalle ja avot Kakkaa tilalle ja avot
Kuinkas sitten kävikään? Kuinkas sitten kävikään?
 610 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 18.02.2022 13:55:04
[ + 2 - | ]

Hitlerin suurin rikos todellisuudessa..

[61815] [nazis-take-over-rothschild-bank.jpg] [0.09 MB] [499x425] [] []
nazis-take-over-rothschild-bank.jpg

18.02.2022 14:10:10
#548160 [+1] Piilota Suosittele

>>548159 Valtiot saattaa kuule takavarikoida omaisuutta yhtiöiltä mikäli ne eivät maksa esim. veroja. Etkö tajua hönö? Onko se varastamista?

18.02.2022 14:12:33 | 14:12:50
#548161 [+-] Piilota Suosittele

>>548160
On, koska tämä natsien "takavarikointi" ei perustunut muuhun kuin rasismiin. Rothchildit maksoi tuplasti ellei triplasti enemmän veroja, kuin muut saksalaiset

18.02.2022 14:14:33 | 14:16:36
#548163 [+1] Piilota Suosittele

>>548161 Aivan. Bingo. Juutalaisten verottaminen on siis rasismia, koska juutalaisten uskonto ei hyväksy veroja. Rothschildit eivät todellakaan maksaneet mitään veroja. Keksi parempia satuja hörhö

18.02.2022 14:17:00 | 14:17:58
#548166 [+-] Piilota Suosittele

>>548163

Ei, varastaminen on väärin, mitä natsit teki omassa maassa että muissa maissa. Rothchildit oli siis paljon isänmaallisempia, kun maksoivat niin paljon veroa mm. Natheihin verrattuna
Niinkuin sanottu, rosvoja, raiskareita ja barbaareja natsit kaikki tynni

18.02.2022 14:18:39
#548167 [+1] Piilota Suosittele

>>548166 Eivät maksaneet veroja silloin, eivätkä maksa veroja tänäkään päivänä. Operoivat täysin veroparatiisien kautta vaan ja kiertävät kaikki verot. Etkö tiedä sitä?

18.02.2022 14:23:26
#548170 [+1] Piilota Suosittele

>>548169 Natseilla oli kohtuullinen n. 10%:in verotus eikä kenenkään tarvinnut kiertää veroja, mutta Juutalaiset kiertävät veroja koska Talmudeissa lukee että ei saa tukea gojimeiden yhdyskuntia.

18.02.2022 14:26:35
#548172 [+-] Piilota Suosittele

>>548170

Kuka nyt natseja tukea haluakkaan tukea vapaaehtoisesti, mutta juutalaiset dilti maksoivat veronsa, se että eovät olisi maksaneet on natsien propagandaa. Juutalaiset eivät olleet ainoa, keltä.natsit varasti, natsit varasti koko saksan kansalta

[ 22 viestiä | ]