Vitsillinen sarjakuva 6 Vitsillinen sarjakuva 6
romanttista romanttista
Bullea Bullea
Kevyttä iltalukemista Kevyttä iltalukemista
Suiku -> Suiku ->
Iltasatu vaimolle Iltasatu vaimolle
Huhhuh aivan pasin kokoset munkit! Huhhuh aivan pasin kokoset munkit!
kuokka kylässä kuokka kylässä
Kaikki kiva kielletty Kaikki kiva kielletty
Joka viides vanki on ulkomaalainen Joka viides vanki on ulkomaalainen
"En puhu köyhää" "En puhu köyhää"
Nurin kurin maa Nurin kurin maa
Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä
Apinoiden Planeetan Nousu Apinoiden Planeetan Nousu
Istuhan ales. Istuhan ales.
Dr. Ozzy Dr. Ozzy
Bachelor Bachelor
Kohina Kohina
SNIBETI SNAB RAVE X--D SNIBETI SNAB RAVE X--D
Uuniin siitä saatana Uuniin siitä saatana
Lähes kassa Lähes kassa
Monskuun vaatima näyttö Monskuun vaatima näyttö
nassehof nassehof
360p - 1080p 360p - 1080p
 610 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 18.02.2022 13:55:04
[ + 2 - | ]

Hitlerin suurin rikos todellisuudessa..

[61815] [nazis-take-over-rothschild-bank.jpg] [0.09 MB] [499x425] [] []
nazis-take-over-rothschild-bank.jpg

18.02.2022 14:10:10
#548160 [+1] Piilota Suosittele

>>548159 Valtiot saattaa kuule takavarikoida omaisuutta yhtiöiltä mikäli ne eivät maksa esim. veroja. Etkö tajua hönö? Onko se varastamista?

18.02.2022 14:12:33 | 14:12:50
#548161 [+-] Piilota Suosittele

>>548160
On, koska tämä natsien "takavarikointi" ei perustunut muuhun kuin rasismiin. Rothchildit maksoi tuplasti ellei triplasti enemmän veroja, kuin muut saksalaiset

18.02.2022 14:14:33 | 14:16:36
#548163 [+1] Piilota Suosittele

>>548161 Aivan. Bingo. Juutalaisten verottaminen on siis rasismia, koska juutalaisten uskonto ei hyväksy veroja. Rothschildit eivät todellakaan maksaneet mitään veroja. Keksi parempia satuja hörhö

18.02.2022 14:17:00 | 14:17:58
#548166 [+-] Piilota Suosittele

>>548163

Ei, varastaminen on väärin, mitä natsit teki omassa maassa että muissa maissa. Rothchildit oli siis paljon isänmaallisempia, kun maksoivat niin paljon veroa mm. Natheihin verrattuna
Niinkuin sanottu, rosvoja, raiskareita ja barbaareja natsit kaikki tynni

18.02.2022 14:18:39
#548167 [+1] Piilota Suosittele

>>548166 Eivät maksaneet veroja silloin, eivätkä maksa veroja tänäkään päivänä. Operoivat täysin veroparatiisien kautta vaan ja kiertävät kaikki verot. Etkö tiedä sitä?

18.02.2022 14:23:26
#548170 [+1] Piilota Suosittele

>>548169 Natseilla oli kohtuullinen n. 10%:in verotus eikä kenenkään tarvinnut kiertää veroja, mutta Juutalaiset kiertävät veroja koska Talmudeissa lukee että ei saa tukea gojimeiden yhdyskuntia.

18.02.2022 14:26:35
#548172 [+-] Piilota Suosittele

>>548170

Kuka nyt natseja tukea haluakkaan tukea vapaaehtoisesti, mutta juutalaiset dilti maksoivat veronsa, se että eovät olisi maksaneet on natsien propagandaa. Juutalaiset eivät olleet ainoa, keltä.natsit varasti, natsit varasti koko saksan kansalta

[ 22 viestiä | ]