Joululahjatoive Joululahjatoive
Kunnon luukku 17! Kunnon luukku 17!
Hyvää joulua Hyvää joulua
Edestä pois, että näkyy. Edestä pois, että näkyy.
Taktinen joulupukki Taktinen joulupukki
asd asd
Kannattaa kattoo nopee Kannattaa kattoo nopee
Kotipahapylly Kotipahapylly
Haukuttu blitzkrieg-yksikkö Haukuttu blitzkrieg-yksikkö
Uus vaimo!!😂 Uus vaimo!!😂
muna tonne muna tonne
hämähäkkien mies hämähäkkien mies
Roach Roach
1010101010101010 1010101010101010
kotio humalas kotio humalas
pieni kasa palluroita :3 pieni kasa palluroita :3
Vesimeloni Vesimeloni
Are you kitting me? >:3 Are you kitting me? >:3
Paint-kalenteri luukku 17 Paint-kalenteri luukku 17
alladin mod alladin mod
Kaksimielinen suunta-alahäriö Kaksimielinen suunta-alahäriö
minun :3 minun :3
finish him finish him
Aatami Aatami
 761 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.01 MB, 1 tiedosto, 21.07.2019 13:17:12
[ + 0 | ]

Grampa Tex Plays Mechwarrior Online


blackpantslegion

 · 

tex

 · 

voice

 · 

ääni

(49)  · 

pappa

(53)  · 

pelaa

21.07.2019 13:42:09
#228852 [+-] Piilota Suosittele

Hitto kun rupes tekeen mieli pelata MW:tä. Mut ei kyllä Microsoftin versiota, joka oli lopuksi aika tylsä putkijuoksu ja aika aivotonta huvia. Toisaalta jos vetäisi kännit niin se olis se paras versio.

21.07.2019 14:01:19
#228863 [+-] Piilota Suosittele

>>228852

Oliko se nyt Mechwarrior 3 jossa sai vetää kaikki mechat miten haluaa? Grafiikat perseestä, mutta mikään ei ole hauskempaan kuin palastella mecha-aaltoja haastemoodissa kentän keskellä olevassa järvessä pulssilaasereilla.

[ 4 viestiä | ]