Mirkwood - Twilight Falls Mirkwood - Twilight Falls
vasemmisto vasemmisto
olen samaa mieltä olen samaa mieltä
Kipsut vs peilit Kipsut vs peilit
muna tonne muna tonne
tissit tissit
Toimistorotan jooga hetki. Toimistorotan jooga hetki.
Tissit Tissit
dinomehua dinomehua
kusta kusta
wää wää
öissä töissä öissä töissä
Lenkillä Lenkillä
maanantailounas maanantailounas
Vispilä pörrää Vispilä pörrää
that nigga is dead that nigga is dead
uravalintoja uravalintoja
Mia Malkova Mia Malkova
Herra Apu saapuu töistä kotiin Herra Apu saapuu töistä kotiin
viinaa viinaa
CBT CBT
Tramal aleikum Tramal aleikum
protip protip
kulttuurin rikastamista kulttuurin rikastamista
 1 058 näyttökertaa, 15 viestiä, 19.74 MB, 1 tiedosto, 29.05.2018 09:59:39
[ + 6 | ]

Jotkut pelit koukuttaa huolella

[12497] [Plays-God-of-War-Once-[720p].mp4] [19.74 MB] [1280x720] [] []

pelaa

 · 

god

(19)  · 

war

(22)  · 

immersio

29.05.2018 23:04:37 | 23:06:12
#60998 [+-] Piilota Suosittele

>>60994

Ei liity tähän mut täällä on kyllä jotain tyyppejä joista ei muuten kuulu mitään mutta auta armias kun postaat niiden mielestä paskan kuvan niin vali vali ini ini >:3 Tosin tämähän ei eroa mitenkään Nappulan meiningistä...

29.05.2018 23:18:42
#61001 [+-] Piilota Suosittele

>>60998

Liittyy juurikin tähän. Patalla on jäänyt sieni kutemaan anaaliin. Hän vain välillä "uskaltaa" omalla nimimerkilläänkin purkaa smug-peppukipuaan.

No mitäpä me pienistä, kun ei pienet meistä :3

30.05.2018 17:54:32
#61246 [+-] Piilota Suosittele

>>60994 Haistan vahvaa ja karvasta peppukipua sekä paranoiaa, koska en ole käyttänyt luolastoa aktiivisesti kohta kahteen viikkoon, lukuunottamatta kahta viimeistä päivää. Etkä ole mitenkään oman ritiikkisi yläpuolella, kumpi meistä kahdesta truuttaa kissa-anaalinsa tyhjäksi päivittäin ja kävi tästä noottia saatuaan kommentoimassa isoon osaan lähettämästäni shaibansguugelista "ihan paska media"? :D Mitä todisteita sulla edes on mun olleen se sonja, joka on käynyt huutelemassa kuvissasi? Ja miksi edes välität loppujen lopuksi, osuuko "sonja-k" herkkään kohtaan?

En ymmärrä mikä ajaa sinut kantamaan yksipuolista kaunaa viikkoja, vieläpä teoista jotka ei välttämättä ole minun tekemiäni. Vaikutat tekotaiteellisuutesi ohella selvästi pikkumaiselta ihmiseltä. Ja sonjista: sonjailu on betaversion anonyymi-käyttäjä-ominaisuus, joka täytyy muuttaa pätevämmäksi, tai järjestään poistaa. Se aiheuttaa nimenomaan esimerkinomaisia tilanteita joissa kumpikin osapuoli vain paskoo toistensa muroihin.

Toisaalta pidän aiheutuneesta, vaikken selvästi ole ainoa syypää kovin traagiselle tilanteellesi. Ehkä sinun pitäisi.. mmmMMMMMMM, miettiä minkälaista paskaa tunget palveluun? :D

[ 15 viestiä | ]